أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۹۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: امروز حزب الله به توانمندی‌هایی از لحاظ نظامی دست پیدا کرده است که می‌تواند از سد سپر آهنین رژیم صهیونیستی عبور کرده و اهداف خود را در سرزمین رژِم اشغالگر پیاده کند.


حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «خبرگزاری دانشجو»، حمله موشکی نیروهای مقاومت حزب الله به رژیم صهیونیستی را نشان دهنده قدرت تجهیزاتی حزب الله برشمرد و گفت: این اقدام به تلافی اقدام تروریستی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی در قنیطره بوده که منجر به شهادت چندتن از نیروهای مقاومت از جمله شهید مغنیه  شده است.

 

وی در ادامه با بیان این مطلب که سید حسن نصرالله اعلام کرده بود که جواب عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی را خواهیم داد، افزود: این حق برای نیروهای مقاومت وجود دارد که تا در خصوص به شهادت رسیدن نیروهای خود در قنیطره به دست رژیم صهیونیستی بخواهند از این رژیم غاصب انتقام بگیرند.

 

نماینده مردم خراسان رضوی این حمله موشکی حزب الله را نشان دهنده توانایی این نیرو در مقابله و رویارویی با نیروهای رژیم غاصب فلسطین دانست و اظهار داشت: این اقدام نیروهای مقاومت حزب الله ضرب شستی برای رژِم صهیونیستی است تا بدانند حزب الله همانگونه که در عرصه نبرد آنها را با چالش مواجه کرد در این مرحله نیز این توانمندی دارد که از داخل خاک فلسطین این ضرب شسصت را به رژیم غاصب نشان دهد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در ادامه بیان داشت: رژیم صهیونیستی به دلیل این که اقدام غیر انسانی را علیه نیروهای مقاومت در حمله هوایی انجام داد این حمله موشکی در زمان درست و به موقع به آن رفتار رژیم غاصب فلسطین بود و امیدواریم دیگر این رژِم اشغالگر دست به چنین اقداماتی نزند زیرا که حملات این چنینی در پاسخ به اقدامات غیر انسانی آن رژیم از سوی نیروهای مقاومت لبنان برای آنها وجود خواهد داشت.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان این مطلب که در دنیای امروز هرگونه کاری می‌تواند راه چاره‌ای هم داشته باشد، گفت: امروز حزب الله به توانمندی‌هایی از لحاظ نظامی دست پیداکرده است که می‌تواند از سد سپر آهنین رژیم صهیونیستی عبور کرده و اهداف خود را در سرزمین رژِم  اشغالگر پیاده کند.

 

وی افزود: امروز با اقدامات و حملات مناسب نیروهای مقاومت علیه اقدامات غیر انسانی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی، مردم و نیروهای نظامی این رژِم اشغالگر متوجه شده‌اند که پناه بردن به زیر چتر امنیتی سپر آهنین نیز برای آنها فایده ای ندارد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه بیان کرد: در دو سه جنگی که میان نیروهای مقاومت و نیروهای نظامی رژیم اشغالگر بوجود آمده است همه ملت‌های دنیا شاهد پیروزی نیروهای مقاومت بوده‌اند و اگر بار دیگر میان این دو، درگیری‌های نظامی صورت پذیرد رژیم اشغالگر قدس باید بداند هزینه ای که در این زمان پرداخت خواهد کرد بسیار سنگین تر از گذشته خواهد بود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها