کد خبر: ۲۹۰۹۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
امام جمعه موقت تهران گفت: اولین زیان بالا رفتن سن ازدواج در بین دانشجویان و جوانان کاهش نسل شیعه و مسلمان می‌باشد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با تاکید بر اهمیت ازدواج در سنین پایین، بیان داشت: مقدس‌ترین پیوند، پیوند ازدواج می‌باشد، زیرا  یک امر الهی است و یکی از اصولی‌ترین نیازهای انسان تشکیل خانواده و تداوم نسل می‌باشد.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: چند سالی است ما شاهد برگزاری ازدواج دانشجویی توسط دانشگاه و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هستیم که این اتفاق بسیار فرخنده‌ای می‌باشد و اولین ازدواج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی رخ داده است.

 

وی با بیان این نکته که دانشگاه باید برای همه الگو باشد، افزود: جوانان باید امر ازدواج را بخاطر بهانه‌هایی نظیر مسائل مالی به تعویق نیندازند، سهل بگیرند و پیج و خم به آن ندهند. فاصله خود را با مهریه‌های سنگین و تشریفات بی مورد مراسم حفظ کنند و مراسم عقد خود را به ساده‌ترین و زیباترین شکل ممکن برگزار نمایند.

 

صدیقی در پایان به زیان‌های بالا رفتن سن ازدواج در بین دانشجویان اشاره کرد و گفت: اولین زیان بالا رفتن سن ازدواج کاهش نسل شیعه و مسلمان است. نشاط و گرمایی که در سنین جوانی وجود دارد با بالا رفتن سن ازدواج فرو می‌نشیند و این واقعا حیف است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
حاج آقا بهانه نیست.از گرسنگی ...الله اکبر.دین ندارید لااقل آزاده باشید.امام حسین(ع)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها