يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۹۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد با اشاره به آمادگی جبهه مقاومت برای رویارویی تمام عیار با رژیم غاصب اسرائیل گفت: مقاومت سرزمین‌های اشغالی را به گورستان صهیونیست‌ها تبدیل می‌کند.
نادر بازگیر در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، واکنش کوبنده حزب الله در شبعا به دنبال جنایت رژیم غاصب اسرائیل در قنیطریه سوریه را بیانگر آمادگی کامل جبهه مقاومت برای رویارویی تمام عیار با این رژیم دانست و گفت: مقاومت سرزمین های اشغالی را به گورستان صهیونیست ها تبدیل میکند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت با قرار گرفتن در موضع اقتدار دیگر اجازه هرگونه جنایت و تجاوز را به رژیم غاصب اسرائیل نمی دهد، افزود: رژیم صهیونیستی به پایان عمر کثیف خود رسیده است و قطعا بزودی شاهد نابودی و اضمحلال این رژیم به دست جبهه مقاومت خواهیم بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد با اشاره به اینکه اسرائیل امروز در شرایطی نیست که بتواند جنگ جدیدی را علیه جبهه مقاومت تدارک ببیند، گفت: شکست های سنگینی که طی چند وقت اخیر در عراق و سوریه نصیب تروریست های داعش شده است در واقع به منزله شکست و ناکارآمدی رژیم غاصب اسرائیل در حمایت از تروریست ها محسوب می شود.

 

بازگیر تصریح کرد: با توجه به قابلیت هایی که جبهه مقاومت در عراق، فلسطین، سوریه و لبنان در رویارویی با تهاجمات تروریست ها و ارتش اسرائیل از خود نشان داده است این رژیم امروز از هیچ حاشیه امنی برخوردار نیست؛ از این رو می توان گفت که روزشمار نابودی اسرائیل به روزهای پایانی خود در حال نزدیک شدن است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها