أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۰۹۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: مختار محمدی صبح امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در صورت اجرایی شدن طرح مهر آفرین تعداد استخدام‌ها در دولت گذشته به یک میلیون و 288 هزار نفر می‌رسید، اظهار داشت: مصوبه مهر آفرین با آغاز بکار دولت یازدهم متوقف شد.

 
وی از تشکیل شورای راهبردی توسعه مدیریت استان‌ها خبر داد و افزود: هدف اصلی این شورا تشکیل راهبری و اجرایی کردن نقشه راه اصلاح نظام اداری است.
 
محمدی ابراز کرد: بر اساس اصل سوم قانون اساسی و در بند 10 یکی از اموری که دولت مکلف به اجرای ان شده تسریع نظام اداری و جذف تشکیلات غیر ضرور است.
 
وی با اشاره به اینکه هدف اصل سوم قانون اساسی فراهم کردن زمینه برای اصول اهدافی است که در اصل دوم قانون اساسی  تدوین شده است، تصریح کرد: نظام اداری به معنای واقعی کلمه بسترساز زمینه برای ایفای وظایف و ارائه خدمات که توسط سازمان‌های دولتی و غیر دولتی انجام می‌گیرد.
 
کارشناس مسئول سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با طرح این پرسش که آیا نظام امروزی می‌تواند زمینه رشد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را فراهم کند، تصریح کرد: نظام اداری بستر ساز رشد و توسعه است.
 
محمدی خاطرنشان کرد: از مجموع کارکنان وزارتخانه‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی در کشور 3.1 درصد دارای مدرک دکترا، 5.2 درصد فوق لیسانس و 41.7 درصد نیز دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند.
 
وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری که در 5 آذر ماه امسال از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد شورای اداری توسعه مدیریت در دستگاه‌های اجرایی و در استان‌ها با هدف اصلی اصلاح نطام اداری و طراحی سازکار مناسب تشکیل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها