أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۹۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳

مرد شیطان‌صفت که با خوراندن داروهای بیهوشی به طعمه‌های فریب خورده، آنان را در مسافرخانه‌های باب همایون تهران هدف نیت شوم خود قرار می‌داد، سحرگاه دیروز اعدام شد. این مرد با ظاهری دلسوز و با نقش یک دکتر داروساز به کمین طعمه‌های ساده‌لوح نشسته بود.

به گزارش ایران، از 26 شهریورماه سال 92 وقتی مردی با همسر و خواهرش پای در کلانتری 113 بازار گذاشت راز هولناکی فاش شد.
 
این مرد گفت: «از شهرمان برای خرید داروهای «ام‌اس» همسرم به تهران آمدیم، در میدان محمدیه پیاده قصد آمدن به سمت بازار تهران را داشتیم که در بین راه با مردی با کت و شلوار و ظاهری بسیار آراسته، عینک دودی و کیف مهندسی آشنا شدیم. این مرد گفت دکتر داروساز است و داروخانه‌ای دارد و قادر است داروهای مورد نیاز همسرم را با قیمت بسیار ارزان برایمان تهیه کند.» وی حتی گفت که حاضر است برای من، همسر و خواهرم کاری در تهران دست و پا کند و به بهانه صحبت کردن در این خصوص از ما خواست برای ادامه صحبت به پارک‌شهر برویم. آنجا درخصوص شرایط کار و میزان حقوق به توافق رسیدیم و وی به بهانه انجام آزمایش خون و تست اعتیاد از ما خواست چند کپسول زردرنگ را بخوریم. ما نیز که در آن شرایط خود را در آستانه تهیه داروهای همسرم و همچنین پیدا شدن کار برای هر سه می‌دیدیم، کپسول‌ها را خوردیم، چند دقیقه نگذشته بود که بیهوش شدیم و سه روز بعد روی تخت بیمارستان به هوش آمدیم و دیدیم مرد شیاد پنج میلیون تومان پول خرید داروهای همسرم و همچنین طلاهای وی را به سرقت برده و متأسفانه در همان حالت بیهوشی دست به اقدام شومی نیز زده است.  
 
هنوز مرد شیاد ردیابی نشده بود که روز 9 مهرماه 92 زوج جوان دیگری که در دام مرد شیاد افتاده بودند پیش روی آنها قرار گرفتند. این زوج جوان در ادعاهای مشابهی گفتند: «برای تهیه وام به بانک شعبه خیابان بهشت رفته اما به‌خاطر نبودن رئیس بانک به پارک‌شهر رفتیم تا استراحت کنیم، داخل پارک مردی 50 ساله با ظاهری کاملاً آراسته و مرتب به ما نزدیک شد و گفت دکتر دارو‌ساز است ‌و قصد استخدام یک زن و شوهر برای سرایداری و همچنین کار در داروخانه را دارد. زمانی که درخصوص میزان حقوق و شرایط کار به توافق رسیدیم به دعوت وی و برای تنظیم قرارداد به یک مسافرخانه در منطقه باب‌همایون رفتیم. پس از اجاره اتاق از سوی مرد شیاد و به بهانه رفتن به آزمایشگاه برای گرفتن آزمایش خون، اعتیاد و... وی از من و همسرم خواست کپسول‌هایی را بخوریم، ما پس از خوردن بلافاصله بیهوش شدیم، پس از به هوش آمدن خودمان را در بیمارستان دیدیم و متوجه شدیم طلا و جواهراتمان به ارزش 10 میلیون تومان به همراه کیف دستی حاوی 70 دلار، 500 هزار تومان پول و دو گوشی تلفن همراه به سرقت رفته است.»
 
وقتی کارآگاهان در جریان سرقت‌های مشابه قرار گرفتند که در همه آنها مردی طعمه‌هایش را هدف نیت شیطانی خود قرار می‌داد، بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مسافرخانه در دستور کار قرار گرفت و یکی از مجرمان قدیمی به نام «محمدعلی» 54 ساله که بارها به‌خاطر سرقت با شگرد بیهوشی به زندان افتاده بود، شناسایی شد. کارآگاهان دریافتند محمدعلی روز 10 تیرماه سال 92 بتازگی از زندان آزاد شده و در همین فاصله کوتاه از زمان آزادی، باز سرقت‌های خود با همان شیوه و شگرد را از سر گرفته است. در حالی که محمدعلی خانه مشخصی نداشت عکس وی در اختیار مدیران مسافرخانه‌های منطقه باب‌همایون قرار داده شد تا در صورت شناسایی، بلافاصله به پلیس خبر دهند.
 
ساعت 11 شب 25 مهرماه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند محمدعلی همراه زن و مرد جوانی به یکی از مسافرخانه‌های باب‌همایون در خیابان صوراسرافیل رفته است. دقایقی بعد تیم پلیسی خود را به این مسافرخانه رساند و محمدعلی را در حالی که اقدام به بیهوش کردن زن و مرد جوان کرده و قصد سرقت پول و جواهرات آنان را داشت، دستگیر کردند.محمدعلی که خود را در محاصره پلیس دید قصد داشت با خوردن چند کپسول‌ که همراه خود داشت اقدام به خودکشی کند که با هشیاری کارآگاهان، وی دستگیر شده و همزمان زن و مرد بیهوش داخل مسافر خانه نیز به بیمارستان منتقل شدند. این مرد شیطان‌صفت با اقرارهای دردناک پیش‌روی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و به سه بار اعدام، 12 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد. با اعتراض محمدعلی به این حکم، پرونده پیش‌روی قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت و آنان نیز سه بار اعدام وی را تأیید کردند و قابل اجرا دانستند.
 
بنابر این گزارش، این شیطان سحرگاه دیروز در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها