کد خبر: ۲۹۰۹۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
محمد عطریانفر عضو حزب كارگزاران که سابقه بازداشت را سال 88 را نیز در کارنامه خود دارد، در گفتگو با روزنامه شرق به طور تلویحی مدعی عدم رضایت اصلاح طلبان از عملکرد وزارت کشور شد. وی همچنین وی با حمایت از نگاه کلان دولت نسبت به اولویت بخشی به سیاست خارجی تا رفع مسائل داخلی کشور مدعی شد که اولویت دولت امور داخلی نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، وی با بیان اینکه رویکرد آقای روحانی مشابه آقای هاشمی است اما ایشان معضل کلیدی و مهم ما را مسایل داخلی تشخیص نمی‌دهد گفت: این تمرکز، در سیاست خارجی رخ داده است. رییس‌جمهور، شبیه‌ترین انسان به خود در حوزه تدبیر امور را در وزارت خارجه منصوب کرده است.
 
وی در ادامه سخنان خود گفت: امروز وزارت کشور، نسبت به گذشته تفاوت‌هایی دارد و با وجود اینکه دیگران خیلی برای آن سروصدا می‌کنند سرودست می‌شکنند، معتقدم اهمیت اصلی در شرایط فعلی، سیاست داخلی نیست نه اینکه از نظر وجودی، دارای اولویت اصلی نباشد بلکه باید به شرایط توجه کرد. دوران، دورانی است که در وزارت خارجه، اصلی‌ترین تمرکز رییس‌جمهور است.
 
وی در پاسخ به سوال اینکه "شما حواشی این ١٧ماه در وزارت کشور و نبود معاون سیاسی تا مدت‌ها را طبیعی می‌دانید؟" گفت: خیر این ناتوانی در معرفی چهره کارآمد بود. اما اینکه برخی به آقای روحانی می‌گویند ‌ای داد ‌ای بیداد وزیر کشور و معاون آن چرا چنین شد و چرا چنین نشد، این در دستگاه فکری آقای روحانی از این اهمیت برخوردار نیست کمااینکه اگر شرایط متفاوت بود، حتما تفکر ایشان هم تغییر می‌کرد.
 
وی با انتقاد از عملکرد وزارت کشور گفت: احساس می‌کنم ظرفیتی که برای استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با وجود همه محدودیت‌های قابل درک امروز، تعبیه شد، نمره بالایی نمی‌آورد؛ حتی با وجود اینکه گفتم اولویت، امور داخلی نیست. مهم نیست معاون سیاسی، فردی شاخص باشد یا نباشد بلکه عملکرد، مهم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها