أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۰۹۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ٢ مامور پلیس در عملیات تعقیب سارقان مسلح در لالی شهید شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید محمد صالحی لحظاتی پیش در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز در درگیری ماموران نیروی انتظامی با سارقان مسلح دو مامور وظیفه‌شناس به شهادت رسیدند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات که در پی شناسایی سارقان شرور و مسلح در شهرستان لالی انجام شد، با تعقیب و گریز، سارقان وارد منزلی در منطقه مسکونی شدند که گویا این منزل از آشنایان این سارقان بوده است.

صالحی گفت: سارقان از مخفیگاه خود به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کردند که مامواران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به شهروندان در شلیک‌های بعدی و همچنین فرار مجرمان از صحنه جرم، اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام دادند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این عملیات ماموران پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و 2 مامور در جا به شهادت رسیدند و مجرمان نیز بلافاصله  دستگیر شدند.

وی یادآور شد: پس از بازرسی مخفیگاه مجرمان یک قبضه اسلحه کلاشینکف از مخفیگاه مجرمان کشف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها