يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۰۹۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
تارتار:
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه در صبا به دنبال نام‌ها و میدان دادن به اسم‌های بزرگ نیستیم گفت: درباره درگیری لفظی با مرزبان صحبتی ندارم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده در هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: در نیمه نخست نمایش بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم و می‌خواستیم در‌‌ همان نیمه نخست کار را تمام کنیم اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

وی افزود: در نیمه نخست می‌توانستیم به گل برسیم و ۳ موقعیت صد در صد گل داشتیم اما پددیه در نیمه دوم تغییر تاکتیک داد و همین سبب شد آن‌ها بازی را در اختیار بگیرند اما باز هم ما صاحب توپ و میدان شدیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: چند بازیکن جدید به صبا اضافه شده‌اند باید تجربیات بیشتری کسب کنند و با تیم هماهنگ‌تر شوند و مطمئنا بتدریج وضعیت بازیکنان تازه وارد ما بهتر می‌شود.

تارتار درباره درگیری لفظی‌اش با علیرضا مرزبان بیان داشت: گاهی در فوتبال این حوادث رخ می‌دهد و علاقه‌ای ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم.

وی درباره نیمکت نشینی کلانتری عنوان کرد: کلانتری مصدوم بوده و هنوز به شرایط ایده آل برای قرار گرفتن در ترکیب صبا نرسیده و به طور کلی در صبا به دنبال نام‌ها و میدان دادن به آن‌ها نیستیم بلکه هر کس زحمت بکشد و به تیم کمک کند در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان ما نسبت به بقیه مسن‌تر هستند و با توجه به اینکه مسابقات فشرده‌ای در انتظار ماست باید به آن‌ها استراحت دهیم که انرژی خود را برای بازی‌های بعدی حفظ کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها