کد خبر: ۲۹۱۰۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد مسئولان AFC دوست نداشتند برای نخستین مرتبه در تاریخ نتیجه یک بازی در تورنمنتی رسمی تغییر کند، به همین دلیل جلسات را طولانی کردند و در نهایت به ضرر ایران رای دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی کفاشیان در مورد اینکه جام ملت‌های آسیا با تلخی خاصی به پایان رسید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از جام جهانی قرارداد کی‌روش را تا جام جهانی روسیه تمدید کردیم. البته همان زمان از من سوال شد که از ته دلتان دوست دارید قرارداد کی‌روش را تمدید کنید که بنده گفتم نه. پاسخ منفی من برای این نبود که کی‌روش توانایی اداره تیم ملی را ندارد بلکه فراهم کردن تسهیلاتی که ایشان می‌خواهد سخت است.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال تنها تیم ملی بزرگسالان ندارد بلکه تیم امید را هم باید آماده کند که اهمیت نتیجه‌گرفتن آن کمتر از تیم ملی نیست. تیم‌های جوانان، نوجوانان و تیم‌های ملی دیگر در بخش‌های آقایان، بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی و ... هم هستند که باید امکانات لازم را برای آماده‌سازی این تیم‌ها فراهم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: تمام تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها با تمام ابزار و امکانات لازم به مسابقات آمدند و وقتی تیم ملی و بازیکنان ایران خودشان را با آنها مقایسه می‌‎کنند، اتفاق خوبی نیست. ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا هم بعد از جام جهانی برنامه آماده‌سازی خوبی داشتند اما ما وقتی نتوانیم ابزار لازم برای آماده‌سازی تیم ملی را فراهم کنیم، رسیدن به اهداف نهایی سخت می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها