کد خبر: ۲۹۱۰۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند، گفت: سؤالم این است که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال ۹۳، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبرم کردم، مورد هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات امروز بسیار کمتر شده، افزود: الهام چرخنده هنوز خود را زهرایی نمی‌داند چرا که راه درازی تا زهرایی شدن پیش رو دارد و دقیقاً مانند تفاوت شیعه بودن با محب ائمه بودن می‌ماند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده سینماگران است، تصریح کرد: در حال حاضر من بین شوک عده‌ای و اهالی سینما و شک برخی دیگر قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه برای اعتقاد خود تا آخر می‌ایستم، ادامه داد: بانوی مسلمان ایرانی سال‌هاست که ارزش‌هایش زیر سئوال رفته است.

چرخنده خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است.

وی گفت: اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.

این بازیگر اضافه کرد: اما الهام چرخنده با توجه به موقعیتی که در خارج داشت، به کشور باز می‌گردد، دست بلند کرده و اعلام می‌کند که هیچ چیز نمی‌خواهد و مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی به فعالیتم در شبکه مهاجر اشاره می‌کنند، افزود: در آن زمان وزارت ارشاد به شبکه تلویزیونی MITV در ایران مجوز داد و بنده نیز با مجوز برای موسیقی کشورم فعالیت می‌کردم و دو برنامه ۸۰ قسمتی درباره موسیقی ایران ساختم که با نام امیرالمؤمنین آغاز و با نام امیرالمؤمنین نیز به پایان رسید.

چرخنده با بیان اینکه این برنامه به همین دلیل نیز با توبیخ مواجه شد، تصریح کرد: ۱۷ قسمت از برنامه‌های ساخته شده به دلیل اینکه از آیه‌های قرآنی استفاده کردم، پخش نشد.
وی با بیان اینکه اکنون با پول خودم به دانشگاه‌ها می‌روم و در این راه ثابت قدم هستم، گفت: برخی زنان کشورم خسته هستند اما نفسم صادقانه از درونم بیرون می‌آید و بر دل و سینه آنها می‌نشیند.

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه تنها زن ایرانی با تخصص موسیقی هندی و پاپ هستم، اظهار کرد: از این تخصص در راه انقلاب و کشورم استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به این سخن رهبری دلخوش هستم، افزود: رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است.

چرخنده با بیان اینکه یک تنه برای اعتقادش ایستاده‌ است، تصریح کرد: با هیچ‌ کس دعوا نداریم، بلکه عشق زهرا (س) را با عشق هدیه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه به او پیام دادند که جایش دیگر در سینما نیست، گفت: این مدعیان باید پاسخ بدهند که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه بازیگر نقش مادر شهید باید با وضو روی صحنه حاضر شود، خاطرنشان کرد: بازیگر زن ایرانی وقتی به عنوان نماینده ایران در خارج از کشور حاضر می‌شود حق ندارد لباس نامناسب به تن کند.

وی افزود: کدام یک از زنان کشور ما لباس شبیه یهودیان می‌پوشد و به جشنواره‌های خارجی می‌رود؟!

چرخنده با بیان اینکه دو پسر به نام‌های ارسطو و امیرشایان دارد، اظهار کرد: پسر نخبه من به دلیل هجمه‌ها علیه من در فضاهای مجازی دچار افسردگی شد.

وی یادآور شد: وقتی شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر من و تو به موضوع چرخنده می‌پردازند و عروسک آن را می‌سازند، به این معنا است که من موفق بودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسینی
ROMANIA
۰۹:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۱۷
۸
آفرین بربانوی ارزشمند وشیر زن شجاع الهام چرخنده
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
والا همه ی مجریهای و خبر نگارها تلویزیون چادری هستند .. به نظرم چون بدحجابهای غرب زده شده ی مسموم شده در هرزگی ازادن تو سینما میمونن
گدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۶
۱۶
اه حالم بهم خورد. ول کنید این دخترو بساط فسقو فوجور رو هم جمع کنید.
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۲۲:۳۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
گدا به خاطر تو گربه سیاه گلشیفته عوضی رو بچسبند خوبه؟
زری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۷
۹
نه تشویق شبکه ماهواره ای ملاک بد بودن هست نه دشمنیشون ملاک خوب بودن تو اگه حجابتو جار نزنی ساکت و بی منت اعتقاد خودتو داشته باشی اونوقت خوبی اسلام برای تبلیغش نیاز به تو نداره تو امریکا که چادری نشدی مثل خیلی از تازه مسلمون شده های واقعی خب تو ایران چادر برای یه عده رانته تورو خدا تو یکی دیگه دست از سر کچل ما بردار
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۲۲:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
وقتی بعضیها عریانیشون روجار زدند و آبرو ها رو بردن چرا این خانم محترم حجابشون رو جار نزنند؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۹
۵
احسنت
این گونه افراد باید مدام و مستمر تشویق شوند تا در راهی که میروند خدای ناکرده سست نشوند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۸
۴
خدا یار و یاور شما باشد با توکل به خدا تا آخر ادامه نگران هیچ چیز نباش کسانی به تو حسادت می کنند که نمیتوانند مثل شما از ظواهر لذت بخش و حیوانی گذشته و به معنویات برسند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۸
۴
شكرخدا يكي رو ديديم در سينما چادر ي شد معمولا برعكسش مد روزه به همين خاطر به خانم چرخنده تبريك ميگم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
۸
۴
خداون در این مسیر حفظت کند
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۸
۴
روزی این متن رامی خوانم که مصادف باسالگردبرادردوم شهیدم درعملیات کربلای 5میباشدهمانانی که رفتندکه عفت .عصمت .شرف وناموس مان موردهجمه بیگانگان قرارنگیردبه به این بانومومنه ومحجبه آفرین می گویم وامیدوارم درپناه زهرا:س:وزینب کبری دررسالتی که به دوش می گشدموفق وسربلندباشد
پاسخ
ali
ROMANIA
۰۱:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۷
۴
با سلام
بنام نامی حضرت زهرا ( س ) و ایمانی راسخ و اعتقادی استوار خواهر عزیزم ادامه دهنده راه ارزشمند ائمه اطهار ( ع ) و شهدای گرانقدر باشید .
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۵
۴
خواهرم از زمان رسول مکرم اسلام تا کنون گفتن حق وانتخاب راه درست وادامه دادنش هزینه داشته اما شیرین است گوارای وجودتان انشالله حضرت زهرای مرضیه (س) شفیع شماباشد الهی آمین
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۱۱
۲
ان شاالله که تمام کارهای ایشون ازز روی اعتقاد قلبی باشه
نه صرفا برای بازار گرمی!
یا حق
پاسخ
بنده خدا
ROMANIA
۰۰:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
۵
۳
لعنت بر آن کسانی که بخواهند به ارزش های تو توهین کنند خواهرم اینان کوردلانیند که همانند سگان در برابر اربابانشان دم تکان میدهند وخفاشانبند که طاقت دیدن نور راندارندموفق باشی ودست حضرت فاطمه (ص) به همراهت باشد انشاالله
پاسخ
رضا
ROMANIA
۱۸:۰۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
۷
۵
درود خدا براين شيرزن ايراني ولعنت خدا بر آن زني که براي دلخوشي يهود در آن جشنواره خوش رقصي مي کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۴
۳
بعد از 36 سال بعد از شهید شدن بیش از 250 هزار نفر جانباز شدن بیش از نیم ملیون نفر و......هنوز عده ای نمیخواهند بفهمند توی کشور انقلاب شده آن هم از نوع اسلامی و جامعه بایستی به سمت اسلامی شدن ارزش ها حرکت کند.اسلامی شدن قوانین....اسلامی شدن روابط اجتماعی .....گسترش اخلاق اسلامی و.......
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
۵
۳
سلام خواهر م نمی دانم چرا وقتی می شنویم که در فلان کشور خانمی بخاطر داشتن حجاب از کار یا تحصیل
محروم شده غیرتی میشیم اما در کشورخودمان که جمهوری اسلامیست زنان ما اگر چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کنند مورد هجمه قرار میگیرند این سوالیست که پاسخش ساده است چون این افراد بدنبال
لاییک کردن مملکت هستند
پاسخ
صلواتی
ROMANIA
۱۱:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
۶
۳
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعحل فرجهم
نهضت جهانی صلوات
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
۳
۸
لعنت به شما ظاهر سازهای اشغال
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۲۲:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
اشغال امثال توهستند که درک درستی از حقیقت ندارند و مومنان را اینگونه خطاب میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
از علائم آخرالزمان وجود شماهاست - لعنت به تو که امثال گلشیفته خدای شماست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
۴
۲
خانم چرخنده نمیدانم که نیتتان چیست از این کارها اما مطمین بایشید که خدا به این کار شما حتما اجر و پاداش خواهد داد...منم برایتان ارزوی سربلندی میکنم
پاسخ
اذربایجانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
۲
۲
خداوند متعال برای هرچیزی میزانی گذاشته که تابه وسیله ان خودش را بسنجد ومیزان هرانسان ائمه ومعصومین است اگر امروز کسی به امام حسین (ع)به فاطمه زهرا(س)نزدیک باشد ارزش وشخصیت اوبیشتر است وما باید خودمان را با ان بسنجیم وامروز اگر درجامعه ای فساد ودور شدن ازفرهنگ واعتقاد اسلامی را می بینیم باید ریشه اش را در هنرمندان ان جستجو بکنیم . ما هنرمند سگ باز نمی خواهیم هنرمندی که باسگ بازی کند دیگر از فرهنگ ودین دور شده وهیچ ارزشی برای جامعه اسلامی مان ندارد اگر کسی بدحجاب بیرون بیاید ودرکنار پدرش برادرش خودش را درنمایش بگذارد ونامحرمان به اونگاه کنند ان برادر ویاپدر غیرت ندارد وخداوند هم انسان غیرتمند رادوست دارد چنانکه امام حسین درلحظه های اخر وقتی از اهل بیت خود دفاع کرد دلیل این ادعاست ....
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
۳
۲
عالی بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۲
این شلوغ بازیها را بکذارید کنار که برای مردم نان و غذا نمیشود 14% افزایش حقوق کارمتدی و کارگری را بگویید که بیچاره قشر زحمتکش با این افزایش چندر قازی چطور شرمنده خانواده اش نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
پریسا
SPAIN
۲۱:۴۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
۲
۰
درودبر الهام جونم....درودخدابراو باد....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها