يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۱۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که تک گل سه‌ امتیازی تیمش را مقابل پرسپولیس به‌ثمر رساند، گفت: آنقدر تلاش می‌کنم تا حقم را در تیم ملی بگیرم.
مسعود حسن‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در مورد برتری یک بر صفر ذوب‌آهن برابر پرسپولیس عنوان کرد: بعد از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، طبیعی است که تیم‌ها نمی‌توانند در آمادگی صددرصد قرار داشته باشند، ولی به‌ نظرم پرسپولیس و ذوب‌آهن خوب بازی کردند. هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند، اما ما از فرصت‌ها بهتر استفاده کردیم و در نهایت برنده شدیم.

او ادامه داد: برای ما خیلی مهم بود که لیگ را با برد شروع کنیم. تمرینات خوبی را در تعطیلات لیگ برتر پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم. خوشحالم که گل زدم و این گل نتیجه تلاش دیگر بازیکنان بود.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت نبودی، گفت: این تشخیص گل‌محمدی بود که نیمکت‌نشین باشم و تصمیم سرمربی برای من قابل احترام است. مهم این بود که وقتی به بازی آمدم نهایت تلاشم را انجام دادم و خوشبختانه گل زدم.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد گلی که زد اظهار داشت: زحمات دیگر بازیکنان را تبدیل به گل کردم. در آن صحنه کاوه رضایی پاس خیلی خوبی داد. او برای من یک رقیب نیست، بلکه یک دوست بسیار خوب است. من این گل را به روح مادرم تقدیم می‌کنم.

وی در مورد احتمال حضورش در اردوهای بعدی تیم ملی گفت: من در یک اردو دعوت شدم، ولی تجربه زیادی نداشتم. حالا شاید بیشتر می‌دانم که کی‌روش از بازیکنانش چه چیزی می‌خواهد. تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و حقم را بگیرم. از طرفی می‌خواهم لژیونر هم شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها