أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۱۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
برآورده شدن آرزوی مادر خانواده ۵ شهید برای دیدار با رهبر انقلاب:
چندی پیش مادر شهیدان سجادیان در گفتگویی از تلاش هایش برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و دست بوسی حضرت آقا در سال 88 در ایام شلوغی فتنه آن سال و آرزوی دیدار مجدد ایشان سخن گفته بود./ در همین خصوص با خبر شدیم که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور سرزده در منزل پنج شهید خانواده سجادیان با مادر این شهیدان گرانقدر دیدار نموده اند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، چندی پیش همسر شهید سید حمزه سجادیان و مادر شهیدان سید قاسم، سید داود، سید کاظم و سید کریم سجادیان در گفتگویی از تلاش هایش برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و دست بوسی حضرت آقا در سال 88 در ایام شلوغی فتنه آن سال و آرزوی دیدار مجدد ایشان سخن گفته بود.

مادر شهیدان سجادیان بیان داشته بود: در همان ایام شلوغی‌های فتنه 88. در دیدار خصوصی به‌جز ما چند خانواده شهید دیگر هم بودند، تقریباً 20 ــ 30 نفری می‌شدیم. آقا با همه سلام و احوال‌پرسی کردند. آقا در آن دیدار از ما یکی یکی پرسیدند: چه نسبتی با شهدا دارید. خیلی خوب بود. مزه‌اش هنوز زیر زبانم هست.‌ دوست دارم باز هم چنین دیداری فراهم باشد.



در همین خصوص با خبر شدیم که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور سرزده در منزل پنج شهید خانواده سجادیان با مادر این شهیدان گرانقدر دیدار نموده اند.

این دیدار که به صورت سرزده و بدون پوشش خبری صورت گرفت مادر شهیدان سجادیان از برآورده شدن آرزویش برای دیدار با رهبر معظم انقلاب سخن گفته اند و خطاب به حضرت آقا بیان داشته اند که من فقط سلامتی شما را از خداوند می خواهم.

لازم به ذکر است که خانواده سجادیان، یک خانواده ولایت‌مدار، پنج شهید به انقلاب تقدیم کرده است. پنج نفر از یک خانواده 11نفره از کشاورز گرفته تا پاسدار همه شان در یاری کردن ولی‌فقیه‌شان و شرکت در جنگ‌نابرابر میدان نبرد اشتراک نظر داشتند، به همین دلیل به محض تحمیل جنگ از سوی رژیم بعث عراق به ایران، دلیرانه در نبردهای هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند و عاشقانه بدون هیچ تکلف و مشقتی جان بر کف، به شهادت رسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها