يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۱۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
«جهاد» فرزند «عماد مغنیه» فرمانده نامدار حزب‌الله، خود فرمانده‌ای جوان بود که «قنیطره» در جنوب سوریه یکی از محل مأموریت‌های او بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: شبکه خبری المیادین در گزارشی در برنامه «خط النار» (خط آتش) که پنجشنبه شب پخش شد، «جهاد عماد مغنیه» فرمانده شهید حزب‌الله را که یکشنبه گذشته در حمله اسرائیل به جنوب سوریه در قنیطره به شهادت رسید، بیشتر معرفی کرد.

جهاد با نام عملیاتی «جواد»، متولد سال 1991 بود که چند سالی بود، فرماندهی تیمی از جوانان را بر عهده داشت.

طبق گفته المیادین، جهاد سه ماموریت بر عهده داشت که یکی از این ماموریت‌ها در قنیطره در جنوب سوریه بود. «غسان بن جدو» مدیر شبکه المیادین به دو ماموریت دیگر او اشاره نمی‌کند اما می‌گوید که جهاد جوانی کاملا مؤمن و معتقد بود.

مدیر المیادین می‌افزاد: او در عین جوانی، فرمانده‌ای آموزش دیده بود که خود مسئول آموزش گروه زیردست خودش شده بود.

به گزارش المیادین، جهاد صرفا رزمنده‌ی نبود که دائما مشغول کارهای نظامی باشد. بلکه او در خارج از این فضا، زندگی شخصی دیگری هم داشت که درس می‌خواند و حتی برای او جشن تولد می‌گرفتند.

جهاد در «ویدئویی» که به خبر ضمیمه شده است، می‌گوید «وقتی شخصی به جایی می‌رسد که طبق عقیده‌اش خود را فدا می‌کند، این مرحله،‌ بالاترین مرحله فداکاری است».
























نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها