أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۱۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
العبادی:
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گروه تروریستی داعش ضعیف شده است و پایان عمرش نزدیک خواهد بود.
تسنیم: نخست وزیر عراق تاکید کرد که گروه تروریستی داعش ضعیف شده است و پایان عمرش نزدیک خواهد بود.

به گزارش رادیو دجله عراق، حیدر العبادی نشستی را با فرماندهی عملیات مشترک برای آگاهی از آخرین تحولات اوضاع امنیتی و جنگ علیه گروه تروریستی داعش برگزار کرد.

در این دیدار اوضاع امنیتی و راهکارها و طرح های تضمیم کننده پیروزی بر داعش و آزادسازی کامل اراضی عراق از دست این گروه بررسی شد.

حیدر العبادی بر اهمیت تداوم پیروزها بر تروریست ها و ادامه هماهنگی بالا در اتاق عملیات مشترک برای به شکست کشاندن دشمن در نزدیکترین زمان ممکن تاکید کرد زیرا به گفته وی، دشمن ضعیف شده است و به خواست خداوند پایان عمرش نزدیک خواهد بود.

وی همچنین از همه نیروهای فعال در صحنه های نبرد با تروریست ها و روحیه بالای آنها ستایش کرد و گفت: با همکاری خواهیم توانست داعش را شکست داده و امنیت و ثبات را به شهرهایمان بازگردانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها