کد خبر: ۲۹۱۱۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،نادر باقری  در خصوص عملکرد سوشا مکانی در دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس اظهار داشت: کادر فنی از عملکرد مکانی رضایت دارد. ما ابتدا فکر می‌کردیم که مکانی در صحنه به ثمر رسیدن گل ذوب‌آهن مقصر بوده و باید از دروازه بیرون می‌آمد اما من وقتی فیلم مسابقه را چند بار تماشا کردم نظرم تغییر کرد.

وی ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند مکانی باید قبل از رسیدن بازیکن حریف به توپ از دروازه بیرون می‌آمد در حالی که او کار درست را انجام داد و در جای خود ایستاد اما چون بازیکن حریف ضربه‌اش دقیق بود توپ به گل تبدیل شد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا همیشه از مکانی دفاع کرده و اشتباهات او را نادیده می‌گیرد، گفت: هر فردی می‌تواند در مورد عملکرد مکانی نظر شخصی خود را اعلام کند اما من به عنوان مربی او از عملکردش رضایت دارم و اعتقاد دارم در ادامه فصل در خط دروازه مشکلی نخواهیم داشت. ضمن اینکه قرار نیست بابت داشتن دروازه‌بان خوبی چون مکانی ناشکری کنیم.

باقری در مورد اینکه چرا پرسپولیس در نیم‌فصل دروازه‌بان طراز اولی جذب نکرد تا برای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی از این بابت نداشته باشد، یادآور شد: حقیقت این است که ما در نیم‌فصل به خاطر مشکلات مدیریتی و مالی نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و از طرفی بعضی باشگاه تا متوجه می‌شدند بازیکن‌شان مدنظر پرسپولیس قرار دارد رقم‌های نجومی برای صدور رضایت‌نامه درخواست کرده و برای پول گرفتن از باشگاه ما دندان تیز می‌کردند.

وی تأکید کرد: یکی از بازیکنانی را که درخشان می‌خواست کاوه رضایی بود اما باشگاه سایپا مبلغ 600 میلیون تومان برای صدور رضایت‌‌نامه او درخواست کرد. حالا ما نمی‌دانیم آیا واقعاً باشگاه ذوب‌آهن این پول را به سایپا داده است یا اینکه آنها فقط به پرسپولیس این رقم را اعلام کرده‌اند. یا حتی محسن مسلمان که باشگاه ذوب‌آهن دو میلیارد تومان برای رضایت‌نامه او از ما خواست که اصلاً رقم منطقی نبود.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تضمین می‌دهد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی در خط دروازه نداشته باشد، گفت: ما به دروازه‌بان‌های خود امیدواریم و ان‌شاءالله که آنها در ادامه فصل با عملکرد خوب‌شان رضایت هواداران را جلب خواهند کرد. غیر از این کاری از دست‌مان ساخته نیست و فقط باید به آینده امیدوار باشیم.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها