أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۲۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
شبکه خبری المنار برای انتقال پیام سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به افکار عمومی صهیونیست ها، در سایه سانسور این سخنرانی از سوی رژیم صهیونیستی، بخش هایی از این اظهارات را به صورت زیرنویس به عبری ترجمه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: شبکه المنار لبنان برای مبارزه با آپارتاید رسانه رژیم صهیونیستی بخش‌های سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را در این شبکه به‌صورت زیرنویس عبری تبدیل کرد تا آن‌ها نیز با عبور از دروغ پردازی‌های مقامات سیاسی و رسمی این رژیم از واقعیت‌های موجود اطلاع پیدا کنند.



تأثیر گذاری گسترده اظهارات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در محافل و افکار عمومی صهیونیست‌ها که در نتیجه اعتماد گسترده آن‌ها به وی پدیدآمده، در سال‌های اخیر باعث شده سیستم‌های سانسور و نظارت امنیتی رژیم صهیونیستی رسانه‌های رژیم را از پخش مستقیم یا کامل سخنرانی‌های نصرالله بازدارد و تنها بخش‌های گزینشی از این سخنان را در بخش های خبری خود منعکس می‌کند.

محافل تصمیم سازی رژیم صهیونیستی گرچه تمام تلاش خود را برای ممانعت از انتقال پیام سخنرانی های دبیرکل حزب الله به شهرک نشینان انجام می دهند، اما خود تمرکز ویژه ای روی این سخنرانی ها دارند. در همین راستا به اذعان رسانه ای صهیونیستی، مراکز تحقیقاتی اسرائیل با اختصاص تیم های گسترده کارشناسی مرکب از دهها نفر سعی دارند تا از طریق سخنرانی‌های رسانه‌ای نصرالله بتوانند ابعادی از شخصیت وی را شناسایی کنند یا پیام های سیاسی و امنیتی و کدهای موجود در سخنرانی های وی را تحلیل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها