أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۱۲۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
وزیر نیرو با اشاره به سقوط قیمت نفت و به تبع آن کاهش درآمدهای دولت، اعلام کرد: کاهش درآمدهای ارزی تامین تجهیزات از خارج کشور دچار مشکل شده و از این رو کالاهای داخلی جایگزین می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: حمید چیت چیان با بیان اینکه برای اجرایی کردن طرح‌های صنایع آب و برق نباید به تجهیزات خارجی دل ‌خوش باشیم، گفت: اگر پیمانکار پروژه به‌دنبال اجرایی‌شدن آن است، باید تجهیزات خود را از داخل کشور تامین کند، در غیر این صورت، نمی‌توان انتظار داشت که پروژه به بهره‌ برداری برسد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه باید به تولید کنندگان داخلی اعتماد کنیم، تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت، درآمدهای ارزی کشور کاهش‌ یافته و تامین تجهیزات از خارج به داخل دچار مشکل شده است.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه از این‌رو باید به‌دنبال تولید تجهیزات موردنیاز در داخل کشور باشیم، اظهار داشت: از سوی دیگر، به‌دنبال این هستیم تا کشور از رکود خارج شود و این امر مستلزم تکیه بر تولید داخل است و پیمان‌کاران عمرانی باید به این موضوع اعتقاد داشته باشند که کارخانه‌های داخلی توان تولید تجهیزات را دارند.

این مقام مسئول در تشریح سیاست‌های جدید توسعه صنعت برق کشور توضیح داد: برای تامین و تولید انرژی برق به دنبال ساخت و توسعه نیروگاه های مقیاس کوچک برق در دستور کار قرار گرفته، ضمن آنکه برنامه ویژه ای برای افزایش ظرفیت تولید برق خورشیدی تدوین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها