أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نوشت: «امیدوارم سال بعد یک نفر قوی تیم رو بخره تا بتونه یه مربی خوب خارجی و چندتا بازیکن به معنای واقعی حرفه ای بیاره.»

به گزارش پایگاه 598 ، بهروز رهبری فرد مانند میلیون ها هوادار پرسپولیس دل پری از نتایج این تیم دارد. وی این بار درد دلش را در صفحه اجتماعی خود بیان کرد و با انتقاد تند از حمید درخشان امید خود را به خریدار پرسپولیس و وضعیت سال آینده معطوف کرده است.

 

رهبری فرد با انتشار تصویری از درخشان خطاب به وی نوشت: «ظاهرا اینجوری که تو چسبیدی به نیمکت لرزان پرسپولیس حالا حالاها رفتنی نیستی و دلال هاتم که چشم بازارو کور کردن با این خریداشون.»

 

وی ادامه داد: «ما هم که نه رومون میشه سکوت کنیم نه جرات انتقاد داریم. چون دیگه با مدیریت ضعیف شماها خطر افتادن هم تیم رو تهدید می کنه.»

 

بازیکن سابق پرسپولیس آرزویش را اینگونه بیان کرد: «فقط دعا می کنم این لیگ لعنتی زودتر تموم بشه و مردم زودتر از دست هممون راحت بشن و امیدوارم سال بعد یک نفر قوی تیم رو بخره تا بتونه یه مربی خوب خارجی و چندتا بازیکن به معنای واقعی حرفه ای بیاره.»

 

وی همچنین نوشت: «همه ماها هم دیگه باید بفهمیم دانش و مدیریت مربیان داخلی در اندازه پرسپولیس بزرگ نیست، پس دست از سر نیمکت تیم برداشته و مردم رو بیش ازین عذاب ندیم.»

 

رهبری فرد انتقاداتش را اینگونه به پایان برد: «من اگه به جای تو بودم ترجیح می دادم ایستاده بمیرم ولی ظاهرا شهامت دل کندن از عنوان سرمربی گری پرسپولیس در وجود عزیزان نیست.»

 

 جام نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها