يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۲۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
هنوز جمله مشهور اکبر میثاقیان یادمان نرفته است. او چند سال پیش گفت که اگر تیمش به دسته پایین تر سقوط کرد خودش را از برج میلاد پایین می اندازد.

به گزارش پایگاه 598، بعد از اکبر میثاقیان حالا نوبت به علی لطیفی سرمربی راه آهن است تا ادعایی مشابه را عنوان کند. این مربی پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت : " شاید عده‌ای نسبت به آینده و بقای تیم راه آهن در لیگ برتر شک و تردید داشته باشند ولی من مطمئن هستم که نتیجه خواهیم گرفت و با غیرت این بازیکنان، در لیگ خواهیم ماند. از قول من بنویسید اگر راه آهن سقوط کرد من را در وسط تهران به دار بکشید."

البته این دومین اظهار نظر عجیب علی لطیفی در هفته های اخیر محسوب می شود، وی چندی پیش در گفت و گو با رسانه ها عنوان داشت که برخی از بازیکنان تیمش را مجبور کرده به نیت 12 معصوم قرارداد 12 هزار تومانی ببندند.

جام جم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها