أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۲۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
در برنامه پنجشنبه شب هیچ نشانی از جو موجود در برنامه ٨‌ سال پیش وجود نداشت. نه مناظره‌ای در کار بود و نه روند برنامه طوری بود که بشود انتقادها را به صورت شفاف بیان کرد.

به گزارش پایگاه 598، پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت های 2007 عادل فردوسی پور دو کارشناس فوتبال به نام بیژن ذوالفقار نسب و امیر حاج رضایی را در برنامه اش دعوت کرد و با خود او 3 نفره به امیر قلعه نویی تاختند.

 

این جریان پس از حذف ایران در جام ملت های آسیا 2011 کاملا متفاوت بود. جایی که ذوالفقار نسب باز هم به عنوان منتقد سرمربی تیم ملی دعوت شد ولی ...

 

بهتر است باقی ماجرا را از قلم خود ذوالفقارنسب بخوانید:

 

حضور در برنامه 90 ‌سال ٢٠٠٧ که با حضور امیر قلعه‌نویی بعد از جام ملت‌های آسیا روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، مرا بر آن داشت تا با این دید که باز هم این برنامه به بررسی نقدهای تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا می‌پردازد، به پیشنهاد عادل فردوسی‌پور برای حضور در برنامه پاسخ مثبت بدهم اما روند برنامه کاملا یک‌طرفه پیش رفت و این فرصت به‌دست نیامد که بتوانم نظرات خود را به‌طور کامل بیان کنم.

 

خاطرم هست‌ سال ٢٠٠٧ قلعه نویی بابت حذف از جام ملت‌های آسیا روبه‌روی من و امیر حاج رضایی نشست و آن وقت به همه حرف‌هایش پاسخ دادیم، حتی روال طبیعی برنامه تند شد، صداها بالا رفت و اگر فردوسی پور که عامل اجرای چنین نمایشی بود، دخالت نمی‌کرد کار به جاهای باریک کشیده می‌شد.

 

ولی در برنامه پنجشنبه شب هیچ نشانی از جو موجود در برنامه ٨‌ سال پیش وجود نداشت. نه مناظره‌ای در کار بود و نه روند برنامه طوری بود که بشود انتقادها را به صورت شفاف بیان کرد.

 

هر بار حرفی علیه سرمربی تیم ملی به میان آورده شد، مجری برنامه با زیرکی بحث را جمع کرد و البته سوالات مطرح شده از سوی شخص بنده هرگز از سوی کارلوس کی‌روش پاسخ داده نشد. از او درباره چیدمان زنندگان ضربات پنالتی پرسیدم اما هرگز پاسخ قاطعانه‌ای نداد.

 

احساسم این است که برنامه 90 پنجشنبه شب خط و خطوط خود را از قبل مشخص کرده بود و حقیر نسبت به نوع ورود فردوسی‌پور به ماجرای تیم‌ملی گلایه دارم.

 

او به کی‌روش فرصت داد تا محبوبیتش را تقویت کند و هرگز نتوانست جواب سوال‌های بسیاری از هواداران و کارشناسان را از او بگیرد.

 

شاید بتوان گفت فردوسی‌پور به قدری محو زیبا صحبت‌کردن کی‌روش شده بود که بسیاری از نقدهای فنی را که آماده کرده بود نیز فراموش کرد. در نهایت هم به چیزی که مورد نظر بود، رسید.

 

پایان این شوی تلویزیونی رای ٨٨‌ درصدی مردم در نظرسنجی بود که هرگز جنبه علمی ندارد و نمی‌شود نتیجه‌اش را خواسته اکثریت مردم ایران دانست.

 

از سوی دیگر کی‌روش مثل همیشه در صحبت‌هایش ادله‌ای را آورد که از نظر مردم عام قابل قبول تلقی می‌شود ولی کارشناسان می‌دانند همه این‌حرف‌ها، بسیار سطحی و پیش‌پا افتاده همراه با توجیه بود.

 

حرف‌های او منطقی نبود و روند یک طرفه برنامه 90 هم مزید بر علت شد تا او هر طور می‌خواهد بر دل مردم فرمانروایی کند.


جام

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها