يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۲۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
در حالی که سخنگوی دولت هفته گذشته در پاسخ به انتقادات بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از پیاده روی کری و ظریف اعلام کرد این موضوع را قابل دفاع می داند و باید به نظرات اساتید دانشگاه در این زمینه رجوع کرد، امروز شنبه مسئول بسیج دانشگاه بهشتی از لغو سخنرانی دو تن از اسانید دانشگاه درباره دیپلماسی هسته ای دولت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، محمد مهدی رمضان‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نشست «چرا هسته‌ای؟» که قرار بود فردا 12 بهمن همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در این دانشگاه برگزار شود، با مخالفت مسئولان دانشگاه لغو شد.

وی افزود: این مراسم قرار بود با حضور فریدون عباسی و حجت‌الاسلام والمسلمین نبویان برگزار شود و به ابعاد مختلف صنعت هسته‌ای بپردازد که متاسفانه با برگزاری آن مخالفت شد و هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای لغو این مراسم به دانشجویان ارایه نشد.

رمضانزاده اظهار داشت: با توجه به ادعای آقای هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، مبنی بر استقبال از همه سلیقه‌ها ما نمی‌دانیم که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس(ع) را؟

وی در خاتمه گفت: ما برای این مراسم همه اقدامات مربوط مانند تبلیغات و دعوت از میهمانان را انجام داده بودیم ولی ناگهان به ما خبر لغو این مراسم را دادند، ما همچنان منتظر پاسخ قانع کننده‌ای از سوی مسئولین دانشگاه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها