امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۱۲۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.علی کفاشیان، درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.»
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال وی افزود: در مورد فعالیت‌ها و برنامه هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده ایم و برای وی نیز آرزوی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات او استفاده مطلوبی را ببریم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم.»
 
وی افزود:« در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده‌ایم و برای ایشان نیز آروزی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات ایشان استفاده مطلوبی را ببریم.»
 
اسدی سابقه حضور در تیم ملی در زمان مرحوم دهدای را در کارنامه دارد.وی در تیم بنیاد شهید بازی کرده و زمانی هم ریاست بیمارستان شهدای تجریش را برعهده داشت.اسدی در یک دوره هم (در زمان ریاست کیومرث هاشمی)سرپرست تیم امید بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها