کد خبر: ۲۹۱۳۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
ايکر کاسياس به نمايندگي از ساير بازيکنان رئال در نشست خبري بازي با رئال سوسيداد شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و سوسیداد از ساعت 18.30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. ایکر کاسیاس در نشست خبری این بازی، در پاسخ به سوالی در مورد اخراج رونالدو مقابل کوردوبا، به دفاع از هم تیمی خود پرداخت و گفت:"باید جای رونالدو باشید تا او را درک کنید. او کانون توجه میلیون ها هوادار است و در هر بازی، 6 دوربین حرکات او را زیر نظر می گیرند. وضعیت او خوب است و پس از آن اتفاق نیز عذرخواهی کرد. کریستیانو از حمایت کامل من و سایر بازیکنان رئال برخوردار است. او یک شخصیت مبارز و سختکوش است و تاوان اشتباهش را نیز با دو جلسه محرومیت خواهد داد."

کاسیاس در مورد افت رئال در سال جدید گفت:" وقتی مسابقات روند معمولش را داشت ما خیلی خوب نتیجه می گرفتیم اما وقفه ای که بخاطر تعطیلات کریسمس ایجاد شد، باعث افت ما شد. خوشبختانه به تدریج در حال بازگشت به فرم خوبمان هستیم.متاسفانه از کوپا دل ری حذف شدیم اما دو چالش دیگر پیش روی ماست. لالیگا و لیگ قهرمانان که هدفمان قهرمانی در هر دو رقابت است. رئال در هر تورنمنتی برای قهرمانی می جنگد."

کاسیاس در مورد ابراز علاقه اش برای رفتن به لیگ امریکا گفت:" واقعیت این است که من نمی توانم تا 38 سالگی برای رئال بازی کنم. دوست دارم روزی به این لیگ بروم اما نه در یکی دو سال آینده. باید در این مورد واقع بین بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها