أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع باتجربه زردپوشان اصفهان معتقد است که حقشان مقابل استقلال باخت نبوده است.
به گزارش "ورزش سه" هادی عقیلی در مورد این دیدار گفت که از نظر من تیم مان خوب بازی کرد و مستحق باخت نبودیم. برای برد آمده بودیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل دریافت کردیم.

او در همین باره ادامه داد: ما بد بازی نکردیم و روی دو اتفاق گل خوردیم؛ یکی از گل ها که از پشت محوطه جریمه وارد دروازه ما شد می‌ توانستیم برنده بازی باشیم اما در عوض هیچ بهانه ای برای باخت نمی‌ آوریم. نمی‌توانم روی این نتیجه اسم بدشانسی را بگذارم. بالاخره اتفاقی است که افتاده است.

هنگامی که از این بازیکن سوال شد سپاهانی ها نگران عقب افتادن از رقیبان نیستند پاسخ داد: ما اگر این بازی را می‌ بردیم می‌ توانستیم در جایگاه خیلی بهتری در جدول قرار گیریم و اگر استقلال می‌ باخت از دور خارج می‌ شد.

عقیلی در پایان افزود: از این به بعد تلاشمان را بیشتر می‌کنیم باید باخت به استقلال را فراموش کنیم چون 3 بازی حساس با تیم های نفت‌تهران، ذوب‌آهن و فولاد داریم. امیدوارم که برخلاف بازی اولمان پس از شروع تعطیلات بازی های پیش رو با برد همراه شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها