أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
نعيم سعداوي مربي فولاد عنوان کرد که فولادي ها از دو جهت خوشحال هستند. اول اينکه سه امتياز را به دست آوردند. دوم اينکه حريفان نتوانستند امتيازات لازم را کسب کنند تا فولاد همچنان اصلي ترين رقيب نفت در صدر جدول باشد.
به گزارش پایگاه 598،سعداوی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: با وجود اینکه از لحاظ آب و هوایی اهواز شرایط مساعدی نداشت، اما هوادارن ما با حمایت خودشان یک روز خوب را رقم زدند.

بعد از پیروزی فولاد برابر راه آهن، لطیفی عنوان کرد که هر مربی فولاد را در اختیار داشته باشد، برنده می شود و این کار خیلی سختی نیست. سعداوی در این مورد گفت: لطیفی نظر خودش را گفته و نظرش هم برای خودش محترم است. من راجع به اظهار نظر ایشاان ، هیچ نظری نمی دهم و بیشتر سعی می کنم که تمرکزمان روی تیم خودمان باشد. اما نظر من در مورد لطیفی این است که او توانسته با استفاده از تعطیلات نیم فصل تیم خوبی را راهی مسابقات کند که مخصوصا در نیمه اول پا به پای فولاد تلاش کرد و موقعیت داشت.

او ادامه داد,در نیمه دوم فولاد فرصتهای بیشتری داشت و ما موفق شد از برتریمان استفاده کنیم. ما برای این بازی خیلی انگیزه داشتیم که بتوانیم همچنان خودمان را به عنوان یک مدعی مطرح کنیم. مخصوصا اینکه در این دیدار دو تا از بازیکنان اصلیمان را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشتیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها