أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بازي بين دو تيم تراکتورسازي و ملوان در انتها به تساوي کشيد. اکثر بازيکنان تيم تبريزي زمين نامناسب انزلي را دليل اين نتيجه مي‌ داند.
به گزارش "ورزش سه" مهرداد بایرامی در مورد این دیدار گفت: بعد از این همه مدت تعطیلی بازی سختی داشتیم. شرایط ملوان نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده بود و فکر می‌ کنم نتیجه مساوی عادلانه بود. به نظر من با وضعیت زمین انزلی و جو استادیوم نتیجه ای که گرفتیم بد نیست. به هر حال ملوانی ها در خانه خود شرایط بهتری داشتند و بازی مستقیم ارائه دادند. بنابراین از یک امتیاز راضی هستیم.

او در مورد شرایط زمین چمن ورزشگاه تختی ادامه داد: خدا را شکر زمین انزلی نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود. البته کمی چاله چوله داشت اما قابل تحمل تر از گذشته بود.

بایرامی در پایان افزود: این بازی سخت بود اما مطمئن باشید که در دیدارهای بعدی دوباره پیروزی هایمان را تکرار می‌ کنیم. شرایط بازی به نوعی بود که من هم از عملکرد خودم چندان رضایت نداشتم اما قول می‌ دهم که هم خودم و هم تیمم بهتر خواهیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها