کد خبر: ۲۹۱۳۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
رضا عنايتي که پس از سال ها دوري از استقلال شب گذشته پيراهن اين تيم را مقابل سپاهان برتن کرد، توانست در دقايق ابتدايي بازي براي تيمش گلي به ثمر برساند.
به گزارش "ورزش سه"، عنایتی در مورد این دیدار گفت: قطعا وقتی تیمی می‌ برد یعنی بازی خوبی انجام داده است، این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود. ما چند امتیازی از بالانشین های جدول عقب افتاده بودیم اما توانستیم این بازی مهم را با برد پشت سر بگذاریم.

او در مورد اینکه توانستند انتقام بازی رفت را از سپاهان بگیرند ادامه داد: در فوتبال چیزی به اسم انتقام وجود ندارد، ما برای بردن سپاهان تلاش کردیم و خدا را شکر نتیجه اش را دیدید. چیزی که بیشتر از همه در این دیدار به چشم آمد، بازیکنان ملی‌پوش مان با تمام وجودشان بود. آنها با تمام توان کار کردند و نشان دادندکه ملی‌پوش بودن حقشان است.

این بازیکن در مورد برتن کردن لباس استقلال بعد از مدت ها نظرش را اینگونه بیان کرد: من از موقعی که با این تیم قرارداد بستم حس بسیار خوبی داشتم و شب گذشته که پیراهن استقلال را پوشیدم این حس تکمیل شد. مدت ها بود که منتظر برگشتن به این تیم بزرگ بودم.

عنایتی در پایان در مورد گلی که به ثمر رسانده بود افزود: وقتی گلی زده می‌ شود کل مجموعه تلاش کرده اند و وقتی هم گلی دریافت می‌ شود همه تیم مقصر هستند. از همه بچه ها بابت این گل تشکر می‌ کنم، امیدوارم که با همین همدلی جلو برویم و توقعات هواداران را برآورده کنیم. انشاالله که خدا توفیق دهد و من همین روند را ادامه دهم. برای موفقیت استقلال تمام توانم را می‌ گذارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها