أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مديرعامل استقلال بعد از انتقادهاي تندي که کارلوس کي‌روش سرمربي تيم‌ملي از امير قلعه‌نويي کرد، دفاع تمام قدي از سرمربي تيمش مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598،بهرام افشارزاده به "ورزش سه" گفت که کی‌روش اندازه 16 مربی لیگ‌برتری پول گرفته و حق ندارد که در مورد درخشان و قلعه‌نویی که هر دو اسطوره های فوتبال ایران هستند صحبت کند.

کی‌روش به چه حقی در مورد درخشان و قلعه‌نویی حرف زده است
من از قلعه‌نویی حمایت کامل می‌ کنم و کاملا موافق حرف هایی هستم که سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سپاهان زد. کی‌روش حق ندارد که در مورد سرمربی دو تیم پرطرفدار ایران صحبت کند، جایگاه او مشخص است و باید در حد اختیاراتش صحبت کند.

کمیته اخلاق باید ورود کند
من باز هم می‌ گویم که کی‌روش به چه حقی به خودش اجازه داده است که به 2 مربی بزرگ ایران اهانت کند؟ او به کل لیگ‌برتر توهین کرده است و بایدکمیته اخلاق به اینطور مصاحبه ها ورود کند. اگر ما به حرف های کی‌روش واکنش نشان ندهیم، او به خودش اجازه می‌ دهد که به همه توهین کند.

صحبت های کی‌روش توهین به فدراسیون فوتبال بود
این وظیفه فدراسیون فوتبال است که جلوی مصاحبه های کی‌روش را بگیرد. کی‌روش به کل فوتبال ایران و خود فدراسیون فوتبال توهین کرد. اگر اجازه بدهیم کی‌روش هر کاری که دوست دارد، بکند چند وقت بعد به همه ماها توهین می‌ کنند.

کی‌روش باعث شکست ایران مقابل عراق شد
کی‌روش باعث شکست ایران برابر عراق شد. وقتی ویلیامز پولادی را از زمین بازی اخراج کرد، به جای اینکه کی‌روش بازیکنان را آرام کند، کریم انصاری‌فرد می‌ خواست او را آرام کند. او باید تیم را آرام می‌ کرد و متاسفانه با رفتارهایش باعث شد که ایران برابر عراق شکست بخورد.

کی‌روش به اندازه 16 مربی لیگ‌برتری پول گرفته است
خود مدیران فدراسیون فوتبال هم گفته اند که قرارداد جدید کی‌روش 50 میلیارد تومان برای این فدراسیون خرج برداشته است. مبلغ تمام مربیان لیگ‌برتری که جمع بزنید به اندازه پول قرارداد کی‌روش نمی‌ شود. به همین دلیل است که من می‌ گویم او همانطور که پول حرفه ای می‌ گیرد، باید حرفه ای رفتار کند و حق ندارد که به سرمربیان لیگ‌برتر که دارند که دارند در این فوتبال زحمت می‌ کشند، توهین کند.

کارنامه کی‌روش مشخص است
باید کارشناسان فوتبال بنشینند و در مورد عملکرد کی‌روش صحبت کنند. بگویند که ما 4 سال پیش کجا بودیم و امسال کجا هستیم. بررسی عملکرد 4 ساله کی‌روش کار بسیار آسانی است و من دیدم که یکی از روزنامه ها همین کار را کرده بود و کی‌روش را با مربیان قبلی تیم‌ملی مقایسه کرده بود. شما هم همین کار را بکنید، آن وقت دیگر نیازی نیست من در مورد عملکرد مربی پرتغالی تیم‌ملی حرف بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها