کد خبر: ۲۹۱۳۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
لوسيانو ادينهو مهاجم برزيلي تراکتورسازي برابر ملوان موفق به گلزنش نشد و مدافعان ملوان به خوبي او را مهار کرده بودند.
به گزارش پایگاه 598،ادینهو اعتقاد دارد به خاطر چمن بد ورزشگاه نتوانستند خوب کار کنند. او بعد از تساوی در انزلی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

در زمین نمی شد توپ را کنترل کرد
ابتدا باید بگویم که من وقتی چمن را از دور دیدم احساس کردم وضعیت آن عالی است ولی متاسفانه وقتی داخل زمین شدم چیز متفاوتی را دیدم .شرایط اصلا برای یک بازی زمینی و تاکتیکی مساعد نبود و نمی شد توپ را کنترل کرد ولی چندین موقعیت در این شرایط بدست آمد که گل نشد.

ملوان خوب مقاومت کرد
تیم ملوان با شرایطی که در جدول داشت فکر نمی کردم این چنین مقاومت کند و در زمین خیلی فیزیکی و درگیرانه بازی می کردند . یک بازی محکم در چنین زمین بی کیفیتی برای بازیکنان خطرناک است و در لحظه مصدوم شدن برابر با چندین ماه خانه نشینی است ولی برای قهرمانی و برد باید در هر شرایطی جنگید تا به هدف رسید.

جلوی پدیده تلافی می کنیم
ما برای برد و رسیدن به صدر جدول وارد زمین شدیم ولی شرایط طبق خواسته ما پیش نرفت . ما می توانستیم در این دیدار برنده باشیم ولی این اتفاق نیفتاد و ملوان تیم خوبی نشان داد که به نظر من نتیجه مساوی هم در آن شرایط بد نبود . این تساوی بازی با پدیده را حساس تر کرد و باید در تبریز و با کمک هواداران پدیده را با شکست سنگینی مواجه کنیم تا تلافی جام حذفی باشد و خود را به صدر جدول برسانیم

به آندو خوشامد می گویم
آندو را از قبل می شناسم او یک هافبک و یک بازیکن کاملا حرفه ای است که از آمدن او به تراکتور خوشحالم و او می تواند در راه قهرمانی به ما کمک کند و به او خوش آمد می گویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها