أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع استقلال از سرمربي تيمش دفاع مي‌کند و مي‌ گويد که کي‌روش فقط حق دارد در مورد عملکرد خودش در جام‌ملت‌ها‌ صحبت کند. کي‌روش چند روز پيش در مصاحبه اي گفته بود که قلعه‌نويي و درخشان حق ندارند در هيچ سطحي از فوتبال مربيگري کنند.
به گزارش پایگاه 598،میلاد فخرالدینی در دفاع از سرمربی تیمش به "ورزش سه" گفت: من نمی‌ دانم چه کسی به این آقا اجازه داده که در مورد سرمربی استقلال و پرسپولیس صحبت کند. قلعه‌نویی و درخشان هر دو سال هاست در این فوتبال زحمت می‌ کشند و کارنامه امیر قلعه‌نویی خود گویای همه چیز است. من فکر نمی‌ کنم این آقا اجازه داشته باشد در مورد این دو نفر صحبت کند و فدراسیون فوتبال باید جلوی این آقا را بگیرد.

او ادامه داد: کی‌روش فقط حق دارد در مورد عملکرد خودش در جام‌ملت‌ها‌ صحبت کند. درست است که او مربی بزرگی است ولی آیا کسی به او این اجازه را می‌ دهد که در مورد تیم رئال و منچستریونایتد اظهارنظر کند. من فکر می‌ کنم کی‌روش باید حد خودش را بداند و در مورد حوزه اختیاراتش صحبت کند.

مدافع استقلال در مورد عملکرد تیم‌ملی در جام‌ملت‌ها‌ هم گفت: عملکرد کی‌روش در جام‌ملت‌ها‌ نشان می‌ دهد که تیم‌ملی هیچ پیشرفتی نسبت به قدیم نکرده است، ما برابر تیم ضعیف عراق شکست خوردیم تیمی که هیچ کس فکر نمی‌ کرد بتواند برابر ما حتی یک مساوی بگیرد. ما در سال های گذشته حداقل برابر کره حذف می‌ شدیم اما حالا عراق هم می‌ تواند ما را شکست بدهد.

فخرالدینی در مورد کسانی که از کی‌روش حمایت می‌ کنند هم گفت: من به آنها حق می‌ دهم. بعضی از کسانی که در تیم‌ملی بازی می‌ کنند خواب پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را هم نمی‌ دیدند. آنها تعداد بازی های ملی شان از تعداد بازی های باشگاهی بیشتر است و به همین دلیل دوست دارند کی‌روش بماند تا حالاحالاها در تیم‌ملی باشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
احسنت به این می گن بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی
بچه جان کی روش جای باباته ظاهرا حضرتعالی با پدرت هم همینطور صحبت می کنی البته نباید تعجب کرد کسی که پول مفت بگیره و از فرهنگ و دین چیزی ندونه نباید جز این توقع داشت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها