أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بارسلونا فردا در نوکمپ، ديدار حساسي مقابل ويارئال در پيش دارد تيمي که در 18 بازي قبلي خود شکست نخورده است.
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در بازی رفت به زحمت و با گل دقایق پایانی ساندرو مقابل ویارئال به برتری دست یافته بود. لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد روند شکست ناپذیری ویارئال گفت:" این آمار نشان می دهد که مارسلینیو(سرمربی ویارئال) چه کار بزرگی در ویارئال انجام داده است. ویارئال تیمی است که بازیکنانش خیلی خوب توپ را به گردش در می آورند و انسجام دفاعی بسیار خوبی نیز دارد. امیدوارم بتوانیم روند شکست ناپذیری این تیم را متوقف کنیم؛ هرچند که کار دشواری است.آنها خیلی خوب اقدام به پرس می کنند. در بازی رفت، فشار زیادی به ما وارد شد و در دقایق پایانی موفق به شکست این تیم شدیم."

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد انتقادات وارده به شیوه رفتاری نیمار گفت:" نیمار یک برزیلی است و برزیلی ها به فوتبال مثل یک بازی تفریحی جذاب نگاه می کنند. آنها درون زمین شیوه رفتاری خاص خود را دارند و نیمار نیز از این قضیه مستثنا نیست. اسپانیا کشور عجیب و غریبی است و برخی مواقع چیزهایی برای مردم این کشور توهین آمیز است که باورنکردنی به نظر می آید. ما اسپانیایی ها، مردم خاصی هستیم.در این فوتبال اتفاقی مثل پرتاب کفش آردا توران با جریمه مواجه نمی شود."

سرمربی بارسا در مورد اینکه ممکن است روزی نیمار از مسی پیشی بگیرد گفت:" مسی در حال حاضر شماره یک دنیاست و البته خوشحال خواهم شد اگر روزی نیمار به سطح مسی برسد.او در بهترین باشگاه ممکن برای رسیدن به این موفقیت حضور دارد."

انریکه در این مصاحبه حاضر نشد در مورد مصاحبه اخیر متیو که از درگیری لفطی او و مسی پرده برداشته بود صحبت کند و گفت که قصد دامن زدن به جنجال را ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها