أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
پوگبا در مصاحبه با تلويزيون يوونتوس فاش ساخت که در حال يادگيري زبان اسپانيايي است و اين مساله با توجه به علاقه رئال مادريد به جذب او مي تواند نکته جالبي باشد.
به گزارش "ورزش سه"، خبر علاقه رئال به جذب پل پوگبا، ستاره یوونتوس که ماه مارس 22 ساله خواهد شد علنی شده و منابع ایتالیایی از تصمیم جدی رئالی ها برای به خدمت گرفتن پوگبا در تابستان پیش رو خبر داده اند.

پوگبا که سابقه حضور در منچستریونایتد را نیز دارد، در دو فصل اخیر با درخشش در یوونتوس، به یک ستاره جهانی مبدل شده و یووه روی او 100 میلیون قیمت گذاشته است. پوگبا روز گذشته در مصاحبه با تلویزیون یوونتوس گفت:" از حضور در یوونتوس راصی هستم. خوشبختانه در این تیم نیز همچون منچستریونایتد، چند فرانسوی حضور دارند (اورا و کومان) و جو بسیار خوبی درون تیم وجود دارد. هدف ما مثل همیشه کسب اسکودتو است و روند بسیار خوبی را نیز طی می کنیم."

پوگبا در جالبترین قسمت مصاحبه اعتراف کرد که در حال یادگیری زبان اسپانیایی است :" واقعیت این است که مشغول یادگیری زبان اسپانیایی هستم و در این راه، فرناندو یورنته به من کمک زیادی می کند. او پروفسور زبان من است و از او چیزهای زیادی یاد گرفته ام."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها