أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
رضا شاهرودي بازيکن سابق تيم پرسپوليس در رابطه با بازي اخير اين در مقابل ذوب‌آهن معتقد است: گويا هيچ اتفاق مثبتي در اين تيم نيفتاده است.
 به گزارش "ورزش سه" شاهرودی نظر خود را راجع به این روزهای پرسپولیس اینگونه بیان می‌ کند: در بازی دیروز پرسپولیس در مقابل ذوب‌آهن، نشان از تیمی که قرار است در آسیا بازی کند ندیدیم. گویا در این 50 روز تعطیلی اتفاق خاصی در تیم نیافتاده است و همان نوع بازی را که در مسابقات قبلی از این تیم می‌ دیدیم در بازی دیروز هم دیدیم، یعنی اگر در این روزها فقط شوت به چارچوب را تمرین می‌ کردند لااقل می‌ توانستند از یکی از موقعیتهای خود استفاده کنند و حداقل یک امتیاز بگیرند.

شاهرودی در مورد امید هواداران به ادامه لیگ عنوان کرد: گمان نمی‌ کنم امسال دیگر اتفاق خاصی بیفتد، متاسفانه به این نتیجه رسیده ام که جلوی این باختها را نمی‌ شود گرفت. من هم مثل همه هواداران منتظر یارگیری نیم فصل بودم اما همه دیدیم که نه تنها اتفاق خاصی نیفتاد بلکه وضع بدتر هم شد. بازیکنانی که به این تیم آمدند اصلا در حد نام این تیم بزرگ نیستند. امیدوارم وزارت ورزش مساعدتی بکند و به تیم مردمی و پرطرفدار کمک کند تا هرچه سریعتر از این حالت در بیاید و در مسابقات باشگاههای آسیا حداقل در حد نام ایران درخشش داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها