أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
گونزالو هيگواين ممکن است در روزهاي پاياني نقل و انتقالات زمستاني، ناپولي را ترک کند.
به گزارش "ورزش سه"، هیگواین که 7 فصل برای رئال مادرید به میدان رفت و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بدل شده بود، فصل گذشته به تصمیم مدیران رئال این تیم را ترک کرد و به ناپولی پیوست. ال پیپیتا خیلی زود در ناپولی جا افتاد و گل های حساسی را نیز برای این تیم به ثمر رسانده است. فتح کوپا ایتالیا و سوپرجام، دو افتخاری بودند که هیگواین در فصل اول حضورش در ناپولی بدانها دست یافت.

نشریه دیلی میرور امروز ادعا کرد که دیگو سیمئونه از مدیران اتلتیکو خواسته تا زمینه جذب این بازیکن را فراهم کنند و در صورتیکه شرایط برای انتقال در زمستان مهیا نباشد، برای نقل و انتقالات تابستانی، جذب هیگواین را در اولویت قرار دهند. در این گزارش به علاقه آرسنال نیز اشاره شده و ممکن است هیگواین فصل آینده راهی لندن شود تا برای تیم آرسن ونگر بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها