أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۱۳۶۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
نيمار شخصيت اول بازي اتلتيکو مادريد و بارسلونا در کوپا دل ري بود؛ هم به لحاظ گلزني و هم به لحاظ حضور فعال در جنجال هاي اتفاق افتاده در جريان مسابقه.
به گزارش "ورزش سه"، نیمار با زدن دو گل از سه گل بارسا در مقابل اتلتیکو، نقش موثری در صعود بارسا به نیمه نهایی کوپا دل ری داشت؛ با این حال شیوه رفتاری او در زمین، مورد انتقاد سرمربی و برخی بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت.

آنها مدعی شده اند که نیمار با طرز رفتارش در زمین، باعث تحریک بازیکنان مقابل خود می شود. مساله ای که واکنش رئیس بارسلونا را در پی داشت و او به دفاع از بازیکن تیمش پرداخت.
بارتومئو به خبرنگاران گفت:" بارسا در حال حاضر بهترین مهاجمان دنیا را در اختیار دارد. ما مسی را داریم و نیز نیمار که با بازی جادویی خود، قلب هواداران را تسخیر کرده است. او با 22 سال سن، به درجه ای از بلوغ رسیده که در دام بازیکنان حریف درون زمین نیفتد. بارسلونا به نیمار افتخار می کند. هواداران از شیوه بازی او خوششان می آید و او کمک زیادی به بارسلونا کرده است."

بارتومئو در پاسخ به سوالی در مورد اختلافات بین بازیکنان بارسا با انریکه گفت:" قصد دامن زدن به جنجال را ندارم. اتفاقی بود که رخ داد و تمام شد. در حال حاضر، بازیکنان و مربی، یکدل و متحد برای موفقیت بارسا تلاش می کنند و با بردهای اخیر، باعث شادمانی هواداران شده اند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها