کد خبر: ۲۹۱۳۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
گلر ملي پوش نفت تهران در برابر صحبت هاي ميلاد فخرالديني مدافع استقلال در مورد کارلوس کي روش و ملي پوشان، موضع گيري مي کند.
 به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند در دفاع از ملی پوشان و کارلوس کی روش گفت: باید به فخرالدینی بگویم که هروقت لباس تیم ملی را پوشیدی در مورد سرمربی و بچه های این تیم صحبت کن.بازیکنان تیم ملی بزرگ هستند که در لیست نهایی  آقای  کی روش جای گرفتند . این بازیکن خیلی دوست دارد که پیراهن تیم ملی را برتن کند اما در این حد نیست و شخصیت پوشیدن  پیراهن تیم ملی را ندارد.

او در مورد دیدار تیمیش با استقلال خوزستان گفت: نفت تهران نصف بازیکنانش را در اختیار نداشت از جمله پورعلی گنجی ،ایمان مبعلی. وحید امیری هم دقیقه 65 به زمین رفته ولی خسته بود. دوست داشتیم یک 3 امتیاز خیلی خوب بگیریم و تفاضلمان را با تیم دوم زیاد کنیم البته از آن طرف هم سپاهان باخت ما هم در دیداری بعدی با سپاهان بازی داریم و حتما 3 امتیاز این بازی را می گیریم. سپاهان تیم بزرگی است ولی نفت تهران هم الان برای همه تیم ها حکم غول را دارد.

این بازیکن در پایان در مورد شرایط خودش افزود: از امروز به تمرینات تیم اضافه شدم و خدا را شکر تمرین خیلی خوبی انجام دادم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها