يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۳۷۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان برای رسیدگی به وضعیت مالیاتی خود بار دیگر به باشگاه استقلال رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: مهدی رحمتی امروز برای سومین بار به باشگاه استقلال رفت تا ضمن دیدار با بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه در مورد مشکلات مالیاتی اش صحبت کند.

در این دیدار افشارزاده به رحمتی قول داد با توجه به اینکه تازه از سفر بازگشته این مشکل مالیاتی را حل کند. مالیات قرارداد رحمتی از سال‌های گذشته استقلال که به عهده باشگاه بوده پرداخت نشده است.

خبر دیگر از استقلال این است که افشارزاده پس از دیدار با رحمتی به سازمان لیگ رفت تا با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ بابت مطالبات مالی استقلال از این سازمان صحبت کند. سازمان لیگ باید به باشگاه استقلال پول دهد و هنوز این اتفاق نیفتاده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها