يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۳۸۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی تیم ملی عصر امروز تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جلسه امروز خود با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و صحبت‌های لازم در خصوص برنامه‌‌های آینده تیم ملی، عصر امروز ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

کی‌روش بعد از اینکه نتوانست با تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسد، عصر امروز چند هفته‌ای را به مرخصی رفت و نکته قابل توجه اینکه زمان خاصی برای بازگشت این مربی پرتغالی از کشورش تعیین نشده است.

تیم ملی ایران باید فروردین ماه امسال در سوئد در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی این کشور برود و از خرداد ماه نیز باید در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا 2019 و مقدماتی جام جهانی 2018 شرکت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها