يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۳۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
شاید برای افراد بسیاری انتخاب از میان دو کنسول اکس باکس و پلی استیشین بسیار دشوار باشد و نتوانند یک دستگاه را انتخاب کنند. این افراد در صورتی که واقعآ علاقه مند به هر دو وسیله هستند می توانند با پرداخت مبلغی هر دو را یکجا دریافت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازارخبر ؛ فردی علاقه مند به تجهیزات الکترونیکی و بازی های کامپیوتری تصمیم گرفت تا با ساخت وسیله ای لپتاپ مانند هر دو دستگاه اکس باکس و پلی استیشین را یکجا قرار دهد.

"ادوارد زاریک" فردی است که قبلآ هم پلی استیشن و اکس باکس هایی را ساخته است که به مانیتور مجهز بوده اند و اکنون نیز وسیله ای را ساخته که هر دو کنسول را در خود جای داده است و به صفحه نمایشی بزرگ نیز مجهز است.

زاریک گفته که این دستگاه را به سفارش یک مشتری ساخته است و در صورتی که فرد دیگری نیز درخواست داشته باشد می تواند باز هم نمونه ای ماشبه را بسازد.

این دستگاه به علاوه بر دو کنسول پلی اتیشین 4 و اکس باکس وان به صفحه نمایشی 22 اینچ مجهز است. با وجود این صفحه نمایش دستگاه به باتری داخلی مجهز نیست و همچنان به برق مستقیم نیازمند است. نحوه ساخت این وسیله به گونه ای است که مدارها به شکل بسیار فشرده ای در آن قرار گرفته اند و به همین خاطر هر دو کنسول نمی توانند به صورت همزمان روشن شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها