أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۴۰۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
معین ویژه شرکت عمران شهر جدید پرند از نحوه پرداخت سهم متقاضیان مسکن مهر و تلاش وزارت راه و شهرسازی برای کاهش فشار به مردم خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازارخبر ؛ میرمحمد غراوی گفت: تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید این است که مردم مجبور نباشند کل آورده‌های خود را یک‌جا پرداخت کنند، با این حال متقاضیان مسکن مهر پرند تاکنون بین 27 تا 28 میلیارد تومان به عنوان آورده واریز کرده‌اند و پروژه‌های آن‌ها در فازهای مختلف در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: مقرر شد متقاضیان روند آماده‌سازی واحدهای خود را از نزدیک مشاهده و به تناسب پیشرفت پروژه‌ها آورده‌های خود را به مرور زمان پرداخت کنند بنابراین به نظر می‌رسد این راه فشار کمتری به مردم وارد می‌کند.

معین ویژه مسکن مهر پرند که به تازگی مسئول رسیدگی به روند اجرایی ساخت‌وساز در شهر جدید پرند شده است اظهار کرد: پیش از این تسهیلات بانکی مسکن مهر که مبلغ آن 25 میلیون تومان بود به پروژه‌ها تزریق شد و ساخت‌وساز واحدهای مسکونی با بهره‌گیری از این مبالغ و البته مبالغی که به عنوان آورده مردمی واریز شده بود انجام شد.

به گفته وی، حال متقاضیان نیز باید به تناسب همان مبلغ، آورده‌های خود را تکمیل کنند و هر متقاضی که آورده را به موقع تسویه کند در اولویت تحویل واحد قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه دستمزدهای کارگران و مصالح ساختمانی بین 20 تا 90 هزار تومان افزایش یافته است گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی یکی از عوامل تغییر قیمت واحدها بود و اعلام قیمت‌های جدید در شهرهای جدید متناسب با عقد قراردادها اعمال شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها