يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۴۲۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
کشور چین در سال های اخیر استراتژی مالی و اقتصادی خود را تغییر داده است و به همین دلیل با رشد کمتر و آهسته تری مواجه شده است. این تغییرات با وجود کاهش سرعت رشد اقتصادی می توانند در دراز مدت برای این کشور مفید باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازارخبر ؛ این رقم تعیین شده قرار است توسط نخست وزیر کشور چین در ماه مارس اعلام شود و گفته می شود که توسط افراد بسیاری حمایت شده است.

این رقم که با توجه به وضعیت بازار قابل انتظار است قبلآ گزارش داده نشده بود.

یک اقتصاد دان که در این زمینه فعال است اظهار داشت که دولیت چین باید 7 درصد را به عنوان حداقل رشد قرار دهد و رشد اقتصادی، استخدام و تغییرات را به شکل مناسبی در کنار یکدیگر قرار دهد.

با اینکه این عدد در ماه دسامبر تعیین شده است اما احتمال‌ دارد که قبل از اعلام نهایی دوباره دچار تغییراتی شود.

کشور چین در چند دهه اخیر به دنبال پیشرفت سریع و فوری بوده است و به همین خاطر در بسیاری از بخش های اقتصادی با مشکل سرمایه گزاری بیش از اندازه رو به رو شده است. گفته شده که از سال 2009 تا کنون نزدیک به 7 تریلیون دلار در بخش سرمایه گزاری های اضافی هزینه شده است.

میزان تورم اجناس مصرف کنندگان در سال 2014 در کشوری چین برابر با 2 درصد بوده است رقمی بسیار کمتر از 3.5 درصد پیش بینی شده و مسئله ای که باعث شده تا دولت این کشور نگران مشکلات احتمالی ضد تورم نیز باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها