يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۴۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
یک انتقال جنجالی و لو رفتن پیام‌های فردی در شبکه‌های اجتماعی، باعث ایجاد یک غوغای واقعی در جامعه فوتبال به خصوص اهالی فوتبال در تبریز شد.
موضوع به قرارداد محسن حسيني بازيكن نساجي قائمشهر مربوط است كه به گسترش فولاد پيوست اما چهارشنبه شب گذشته بود كه فردي در شبكه اجتماعي وايبر، پرده از بخشي از اين اتفاق برداشت. اين‌ فرد به جاي ارسال پيام شخصي براي يكي از مديران فوتبال ايران، به اشتباه در يك گروه از خبرنگاران نوشت: «سلام استاد. قرار بود 200 ميليون محسن حسيني بين من و (...) راز باشه.

شما تو وايبر مطرح كردي، الان كل تبريز مي‌فهمن حاج(...‌)! و مهندس (...‌) و حاج(...‌). شما كه تخفيف دادي به خاطر برند گسترش نبايد منت بذاري. شما به بازيكن 20 ميليون دادي، نيم‌فصل بازي كرده 100 تومن هم گرفتي واسه نساجي. شما واقعاً كاسبي». فرد مورد اشاره، پس از چند دقيقه به اشتباه خود پي برد و نوشت: «دوستان ببخشيد، اشتباه فرستادم». اما اين ماجرا به يك جنجال واقعي بدل شد.

محسن حسيني در اين مورد به ما گفت: «من اين ‌فرد را نمي‌شناسم، فقط يكي، دو بار با او سلام و عليك كردم. نمي‌دانم چرا به موضوع من اشاره كرده و قصدش از اين كار چيست ولي من 20 ميليون نگرفتم بلكه 40 درصد قراردادم را دريافت كردم. براي حضورم در گسترش نيز كوچكترين تخلفي صورت نگرفته است. نه با دلال كار كرده‌ام و نه حاضرم به كسي پول بدهم. با اين حال حاضرم در اين خصوص در هر مرجع و نهادي پاسخگو باشم چون شايد مسائلي پشت پرده وجود دارد كه من از آن بي‌اطلاع هستم.»

خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها