يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۴۶۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
InstaFace
با نصب این نرم افزار می‌توانید قسمتی از چهره خود را به حیوان تبدیل کرده و از ویرایش حرفه ای آن لذت ببرید. برای دانلود این برنامه همراه دریچه باشید.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما خواسته اید یک عکس خاص برای پروفایل شبکه اجتماعی خود بسازید و همیشه برای کسانی که شما را در شبکه اجتماعی دنبال می کنند خاص بمانید حتما با دریچه فناوری اطلاعات همراه باشید تا به خواسته خود برسید. insta face نرم افزاری بسیار جذاب است که با وارد کردن عکس از گالری یا گرفتن عکس توسط دوربین می توانید روی عکس خود ویرایش های انجام دهید. با وارد کردن عکس درون برنامه می توانید افکت های از سر حیوانات بر روی عکس خود استفاده کنید. این نرم شامل چندین خش است که می توانید نصف صورت خود را تغییر دهید یا تمام صورت را مورد ویرایش قرار دهید.

ویرایش عکس

نرم افزار Insta Face در سال ۲۰۱۴  توسط کمپانی riki طراحی و وارد بازار نرم افزار های جهان شد. نرم افزار Insta Face یک نرم افزار سرگرمی به منظور تبدیل چهره ها به چهره های دیگر و ویرایش حرفه ای می باشد. با نصب این نرم افزار می توانید قسمتی از چهره خود را به حیوان تبدیل کرده و از ویرایش حرفه ای آن لذت ببرید. با مشاهده گالری می توانید به کاربرد برنامه بهتر پی ببرید. محیطی بسیار ساده و راحتی کار با نرم افزار، تبدیل قسمتی از چهره به حیوان، امکان تبدیل چهره بصورت اتوماتیک و دستی، اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده در شبکه های مجازی و اینترنت از قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 تصویر در تصویر تصویر در تصویر تصویر در تصویر


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 8.21 مگابایت
 • نسخه: 2.8.1
 • اجرا در: اندروید 3.2 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها