أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۴۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس از سیزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت: این سفر تأکیدی بر همان مصوبات قبلی دارد زیرا حدود 60 پروژه در جداول بودجه‌ای و ردیف‌های استان اصفهان قرار داده شده که باید به اتمام برسند.
به گزارش پایگاه 598، "حمیدرضا فولادگر" نماینده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از سیزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به همراه اعضای هیئت دولت به استان اصفهان خبر داد و گفت: این سفر که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( 15 و 16 بهمن ماه) انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق روال سفرهای استانی دولت، رئیس‌جمهور در ابتدا با مردم اصفهان در میدان امام (ره) دیدار خواهد کرد.
 
عضو  مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس تصریح کرد: روحانی بعد از دیدار با مردم ملاقات‌هایی را با نمایندگان ایثارگران، نخبگان، روحانیون و توسعه استان نیز انجام خواهد داد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه افزود: احتمالاً رئیس‌جمهور 3 بازدید هم از پروژه‌های مرکز استان داشته باشد و بعد از آن اعضای هیئت دولت برای بازدید به شهرستان‌ها خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها