يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۵۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
اتاق خوابی هوشمند با طرحی منحصر بفرد باعث رفع بیماری‌ها و مشکلات جسمی و روحی کارمندان به خاطر فشارهای کاری می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: کارشناسان برای برطرف کردن احساس خستگی در کارمندان یک دستگاه غلاف مانند به نام ORRB طراحی کرده‌اند که کارمند در داخل آن می‌تواند به استراحت و تجدید قوا در حین ساعات کاری بپردازد.



گفتنی است، این دستگاه قابلیت تنظیم برای زمان‌های20،10 و حتی 30 دقیقه‌ای را دارا است.



بررسی‌ها نشان می‌دهند، در داخل این غلاف یک تخت خواب یک نفره برای استراحت و تلویزیون با صفحه نمایش لمسی و همینطور سیستم تهویه هوا وجود دارد.
 
کارشناسان حتی در نظر دارند از آن در اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیز برای رفع خستگی مسافران و دانش آموزان استفاده کنند.
 
کارشناسان اعتقاد دارند انجام استراحت در حین ساعات کار باعث کاهش ابتلای کارمندان به بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها، سکته قلبی، مغزی و بیماری‌های کبدی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها