يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۵۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پیش از شروع مذاکراتش با این باشگاه مصری آنها را از مصدومیت خود مطلع کرده بود.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه الاهلی مصر اعلام کرد هندریک هلمکه آلمانی که اصالتی برزیلی دارد را به طور رسمی در ازای قراردادی سه و نیم ساله به خدمت گرفته است.

این هافبک 27 ساله در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه الاهلی گفت: از اینکه به بزرگترین باشگاه قاره آفریقا ملحق شدم احساس فوق‌العاده‌ای دارم. وقتی پیشنهاد الاهلی را دریافت کردم شکی از بابت پیوستن به این تیم به خود راه ندادم. از باشگاه الاهلی چیزهای زیادی می‌دانم و بازی‌های این تیم را در جام باشگاه‌های جهان دیده‌ام. این را هم می‌دانم که الاهلی پرافتخارترین تیم باشگاهی در قاره آفریقاست.

هلمکه عنوان کرد: به دلیل حضور در بازی‌های دوستانه از ناحیه زانو احساس درد دارم و با آزمایش‌هایی که انجام داده‌ام مشخص خواهد شد که مصدومیتم تا چه حد جدی است. اگرچه هنوز مشخص نیست که نیاز به جراحی کوچکی روی زانویم است یا خیر ولی از این بابت اصلاً نگرانی ندارم. پیش از شروع مذاکراتم با مسئولان باشگاه الاهلی آنها را از مصدومیتی که داشتم مطلع کردم. همان موقع مشخص بود که طول درمانم بیشتر از سه هفته نخواهد انجامید.

به گزارش تسنیم هلمکه که در بازی دوستانه با نفت آبادن دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک پای راست شده بود، ظهر چهارشنبه با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را در حضور مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت توافقی فسخ کرده بود.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها