أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۵۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
عملکرد حمید درخشان در پرسپولیس ادامه عملکردش در همه تیم‌هایی بوده است که سالیان اخیر هدایت آنها را بر ‌عهده داشته است.

به گزارش پایگاه 598، يك كارنامه ضعيف چه از حيث فني و چه مديريتي و مقابله با بازيكن‌سالاري. خريدهاي پر حرف و حديث او هم در نيم‌فصل بازي‌ها به اين مشكلات دامن زده است. مديران پرسپوليس كه از نظر مالي با خزانه خالي مواجه شده‌اند و مي‌دانند به زودي مزايده باشگاه هم انجام مي‌شود و اين موضوع بروز هرگونه تغييرات جدي را در كادر فني تقريباً منتفي مي‌سازد، چاره را در راه‌حل ديگري ديده‌اند.

 

خبرهاي درگوشي در اطراف پرسپوليس حكايت از آن دارد كه اگر درخشان از دو بازي مقابل ملوان و پديده نتواند 6 امتياز كسب كند، بايد غزل خداحافظي را بخواند. در اين گير و دار قرار نيست سرمربي جديد از جاي خاصي قدعلم كند و حسين عبدي گزينه جانشيني درخشان است. مصطفي قنبرپور مشاور طاهري هم به كادر فني اضافه مي‌شود تا تجربياتش در خط دفاعي را در اختيار مدافعان متزلزل سرخ‌ها قرار دهد. به نظر مي‌رسد آن همه عطش و اصرار و تلاش درخشان براي رسيدن به نيمكت پرسپوليس به همين جا ختم شده باشد. الوداع!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
امید وارم زود تر بره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها