يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۵۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سرپرست باشگاه الاهلی مصر گفت: «هلمکه» به خاطر الاهلی، از پذیرفتن پیشنهاد باشگاه استقلال ایران خودداری کرده است!

به گزارش پایگاه 598 ، خبر عقد قرارداد سه ساله «هندریک هلمکه» با باشگاه الاهلی مصر که چند هفته‌ای در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران حضور یافت ولی به یکباره ایران را ترک کرد، همه را شوکه کرد.

باشگاه الاهلی تاکید کرده که مصدومیت هلمکه جدی نیست و آسیب دیدگی او سه هفته دیگر برطرف خواهد شد.

«علا عبدالصادق» سرپرست باشگاه الاهلی درباره پیوستن هلمکه گفت: این بازیکن حضور در تیم ایرانی (استقلال) را به خاطر پیشنهاد ما رد کرد و قرارداد سه ساله با الاهلی بست.

 

گفتنی است، هنريك هلمكه هافبك برزيلي - آلماني كه بلافاصله پس از فسخ قرارداد با استقلال به تيم الاهلي مصر پيوست در مصاحبه‌اي گفت: دليل جدايي من از استقلال ايران به هيچ وجه مصدوميت نبود و دلايلي داشت كه ترجيح مي‌دهم آن را فاش نكنم. من از پيوستن به الاهلي مصر به عنوان پرافتخارترين تيم آفريقا خوشحالم و يك گام بزرگ در زندگي حرفه‌اي من محسوب مي‌شود.


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها