أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۵۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم تیم استقلال گفت: «من از امیرحسین خواهش کردم خودش بازوبند را ببندد اما هر چه تلاش کردم قبول نکرد.»

به گزارش پایگاه 598، رضا عنایتی درباره برد استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: «بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم. دو تیم باسابقه با یکدیگر بازی می کردند که هر دو مدعی قهرمانی بودند. این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی بود. به همین علت برای کسب نتیجه تمام تلاش خود را انجام دادند. ولی باید بگویم برد حق ما بود و خدا را شکر که به آن رسیدیم.»

 

وی درباره حمایت هواداران از خود تصریح کرد: «آن ها همیشه به من لطف دارند. حتی زمانی که در استقلال نبودم مرا تشویق می کردند. از همه آن ها ممنونم. امیدوارم در بازی های بعد، بیشتر به ورزشگاه بیایند. زیرا با حضور آن ها انرژی می گیریم.»

 

عنایتی درباره اینکه صادقی در آغاز بازی بازوبند کاپیتانی را به وی داد، گفت: «دقیقا همین طور است. من از امیرحسین خواهش کردم خودش بازوبند را ببندد اما هر چه تلاش کردم قبول نکرد و نشان داد که برایش موفقیت استقلال از هر چیز دیگری حتی افتخار بستن بازوبند کاپیتانی مهم تر است.»

 

مهاجم استقلال درباره این که سپاهانی مدعی بودند استقلال با شلوغ بازی به برد دست یافته است، گفت: «من برای مجموعه سپاهان احترام خاصی قائل هستم اما اگر فیلم بازی را یک بار دیگر ببینید دو پنالتی برای ما گرفته نشد و آن که باید معترض باشد ما هستیم نه سپاهان.»

 

وی در این باره که یکی از خبرنگاران به او لقب پیرترین مهاجم لیگ را داد گفت: «بعضی ها به ورزشگاه می آیند تا مزه بریزند. سن و سال برای چه زمانی است؟ هر کسی در زمین کارآیی داشته باشد بازی می کند و مربی خیر و صلاح تیمش را از هر چیز دیگری بیشتر می خواهد.»

 

عنایتی در پایان در خصوص بازی با سایپا گفت: «هر بازی در نیم فصل دوم حکم فینال را دارد. ما باید همه امتیازات لازم را جمع آوری کنیم. سایپا نشان داده که فوق الاعاده غیر قابل پیش بینی است.»

كاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها