کد خبر: ۲۹۱۵۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شرایط مان سخت شده اما باید با بازیکنان صحبت جدی انجام دهم تا به شرایط خوب برسیم.»

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «متاسفانه ما بسیار بدشانس بودیم. با توجه به اینکه تیم ما هنوز به طور کامل از شرایط بدنسازی خارج نشده بود، می دانستم در نیمه نخست خوب بازی نمی کنیم اما در نیمه دوم با تغییری که انجام دادم، تیم روند خوبی پیدا کرد. حملات زیادی انجام دادیم و موقعیت های خوبی کسب کردیم که متاسفانه با بدشانسی آنها را از دست دادیم.»

 

وی درباره مهدی طارمی عنوان کرد: «طارمی بازیکن جوان و خوبی است اما باید تمرکزش را بیشتر حفظ کند. دیروز طارمی عملکرد مطلوبی نداشت و موقعیت های خوبی را خراب کرد. وقتی بازیکن قدر موقعیت هایش را نمی داند من چه کنم؟ آن همه گل نزدیم و یک گل بیهوده دریافت کردیم. امیدوارم در بازی های بعد این اتفاقات نیفتد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات امیر قلعه نویی درباره خودش تاکید کرد: «امیر سوابق خوبی در فوتبال ایران داشته است و یکی از معتبرترین مربیان لیگ ایران است. او کارنامه خوبی دارد و اگر او درباره تیم ملی صحبت نکند، چه کسی حرف بزند؟ چه کسی بهتر از قلعه نویی که به تیم ملی انتقاد فنی کند؟ همین آدم وقتی تیمش با ضربات پنالتی به کره جنوبی باخت، چطور با او رفتار کردند؟»

 

درخشان همچنین گفت: «متاسفانه ما ارزش زحمات آدم های موفق فوتبالمان را نمی دانیم. قلعه نویی و امثالهم سرمایه های فوتبال ایران هستند. چه خوب است قدر سرمایه هایمان را بدانیم.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس مثل بهروز رهبری فرد و رضا شاهرودی كه گفته تادئو با دلال بازی به پرسپولیس آمده، تاکید کرد: «امثال شاهرودی ذهنیت خودشان را به زبان می آورند. من همیشه کاری که معتقدم درست بوده انجام داده ام و هرگز با دلال ها رابطه ای ندارم.»

 

درخشان در پایان افزود: «تلاش خواهیم کرد روی نقاط ضعف خود کار کنیم. باید بتوانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. شرایط مان سخت شده اما باید با بازیکنان صحبت جدی انجام دهم تا به شرایط خوب برسیم.»

كاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها